Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik-Niedobczyce
|
Wysłany: Nie 22:02, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No ale te zejście na ziemie to tylko przenośnia. A jak już jesteśmy przy temacie no to i warto napisać by się inni orientowali A może nie czytałeś całej rozmowy, ale o kosztach już wcześniej jest wspomniane - co prawda nie całej nitki, ale temat ten jest poruszony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mieszko966
MIŁOŚNIK
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 3:43, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wojtek ztz napisał: | Licząc np. do Niedobczyc z DKMu, ok. 12 km wyszłoby ponad 200mln + tramwaje. A wersja kol. blofeld'a kosztowała by mniej więcej podobnie jak w GOPie |
Skoro już mówimy o kosztach, to w Rybniku byłyby one dużo większe. Co innego dobudowanie kilku kilometrów trakcji, a co innego budowanie jej od zera. Trzeba postawić jakąś zajezdnię, podstacje itd, itp. To dużo kosztowniejsze. Szczególnie, że w Rybniku tory przede wszystkim trzebaby ciągnąć po centrum, a to też kosztuje więcej, niż budowa trakcji na peryferiach miasta (jak w Bytomiu czy Sosnowcu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|