Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jaki chcesz zobaczyć autobus w Rybniku? |
Jelcz M120i/m121i |
|
26% |
[ 5 ] |
MAN-jakiś nowy oczywiście |
|
21% |
[ 4 ] |
Solaris Urbino 12/18 |
|
42% |
[ 8 ] |
MAZ 203 (cena nowego 580tys-salon jest w Gliwicach) |
|
5% |
[ 1 ] |
Neoplan |
|
0% |
[ 0 ] |
Ikarus C60/C80-nadal są w produkcji |
|
5% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 19 |
|
Autor |
Wiadomość |
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik-Niedobczyce
|
Wysłany: Czw 19:40, 19 Lip 2007 Temat postu: Nowe busy w Rybniku... |
|
|
Od dawna wiadomo że w u nas w Rybniku jeździ złom( te "nowe" MANy z 1996r. to może jakiś postęp do przodu ) ale wiadomo przydały by sie nowe autobusy... Każdy ma swoją ulubioną markę i model no to może by trochę go opisał( chodzi też o cenę tak w przybliżeniu). I jeszcze pytanie i zarazem sugestia: dało by sie wysłać jakiś list czy e-maila(nawet z podpisami) po wyborze najrozsądniejszej propozycji nowego autobusu do ZTZu lub Transgóru bo w PKS nie ma co liczyć na nowy bus...
Ja proponuje Jelcza M120i lub 121-popierajmy produkcje krajową!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Czw 19:45, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o Transgór to raczej nie kupiłby żadnego z autobusów które są do wyboru w ankiecie(ewentualnie M121l Mastero). Jak można zauważyć ost. ten przewoźnik zaopatruje się (niestety w używane)Mercedesy O405N, O405GN2 oraz O530.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gosc1
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 21:04, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Bardzo bym chciał aby w Rybniku pojawiły się jakieś fabrycznie nowe autobusy, ale raczej chyba nie mamy co liczyć Bardzo bym się cieszył aby Transgór kupił w tym roku jakieś dobre używane przeguby oraz kilka Citar (najlepiej w układzie 2-2-2). A PKS też by mógł sprowadzić z 2-3 przegubowe Many.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Czw 21:44, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
gosc1 napisał: | Bardzo bym chciał aby w Rybniku pojawiły się jakieś fabrycznie nowe autobusy, ale raczej chyba nie mamy co liczyć Bardzo bym się cieszył aby Transgór kupił w tym roku jakieś dobre używane przeguby oraz kilka Citar (najlepiej w układzie 2-2-2). A PKS też by mógł sprowadzić z 2-3 przegubowe Many. |
PPKSowi odpuść już, ost. sporo kupili "nowych" autobusów, a na firmę z długami to jest bardzo dużo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gosc1
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 21:55, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ztz rybnik napisał: | gosc1 napisał: | Bardzo bym chciał aby w Rybniku pojawiły się jakieś fabrycznie nowe autobusy, ale raczej chyba nie mamy co liczyć Bardzo bym się cieszył aby Transgór kupił w tym roku jakieś dobre używane przeguby oraz kilka Citar (najlepiej w układzie 2-2-2). A PKS też by mógł sprowadzić z 2-3 przegubowe Many. |
PPKSowi odpuść już, ost. sporo kupili "nowych" autobusów, a na firmę z długami to jest bardzo dużo |
No tak, tylko że PKS obsługuje dużo obciążonych linii na których przegub powinien być priorytetem np. 3, 6, 26, 27, 28, 29 do tego dochodzą w szczycie dodatkowe brygady i te 6 MANów które PKS posiada to za mało a te dwa Ikary mają chyba iść na kasację. Ale będe zadowolony jeśli PKS sprowadzi chociaż tego jednego przeguba który miał przyjść podobno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Czw 22:06, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
gosc1 napisał: | ztz rybnik napisał: | gosc1 napisał: | Bardzo bym chciał aby w Rybniku pojawiły się jakieś fabrycznie nowe autobusy, ale raczej chyba nie mamy co liczyć Bardzo bym się cieszył aby Transgór kupił w tym roku jakieś dobre używane przeguby oraz kilka Citar (najlepiej w układzie 2-2-2). A PKS też by mógł sprowadzić z 2-3 przegubowe Many. |
PPKSowi odpuść już, ost. sporo kupili "nowych" autobusów, a na firmę z długami to jest bardzo dużo |
No tak, tylko że PKS obsługuje dużo obciążonych linii na których przegub powinien być priorytetem np. 3, 6, 26, 27, 28, 29 ...6 MANów które PKS posiada to za mało... |
Akurat na każdą linie po jednym MANie NG272 .
A tak poważnie, jeżeli na L:3 jedzie przegub to na następnym kursie L:6 18-metrowiec jechać już nie musi, to samo dotyczy linii 26, 27, 29(identyczna trasa do/z przyst. Jejkowice Centrum), a na 28 to tylko na kilku kursach powinien jechać tabor typu C(PPKS często niepotrzebnie wysyła przeguba, a ZTZ płaci mu jak za kurs wykonany autobusem 12-metrowy...).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amalio
MIŁOŚNIK
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/6
|
Wysłany: Czw 23:49, 19 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze C60 i C80 w produkcji już nie są i wole rzeczywiście jeździć takim Manem z 96 roku niż ik280 po głębokiej modernizacji.
Maz to także nie jest coś co bym chciał zobaczyć na Polskich ulicach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arteks
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 11:15, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nomit napisał: | czas na Transgór i jego jelcze 120 bo widzę że jeździ tego jeszcze sporo nie żebym się czepiał transgóra po prostu on jest głównym przewoźnikiem Komunikacji Miejskiej w Rybniku . Ciesze się że Citara puszczają często na Boguszowice co było małym szokiem ... |
A ja się nie cieszę! Na 47 i 48 nie powinni puszczać dwudrzwiowców poza weekendami!!! A co do Jelczy 120 to zgadzam się z tobą. To nigdy nie były lubiane busy przez kierowców. Ale teraz już mają po 12-13 lat i powinne być zastąpione czymś nowym!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Pią 11:34, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Arteks napisał: | Nomit napisał: | czas na Transgór i jego jelcze 120 bo widzę że jeździ tego jeszcze sporo nie żebym się czepiał transgóra po prostu on jest głównym przewoźnikiem Komunikacji Miejskiej w Rybniku . Ciesze się że Citara puszczają często na Boguszowice co było małym szokiem ... |
A ja się nie cieszę! Na 47 i 48 nie powinni puszczać dwudrzwiowców poza weekendami!!! A co do Jelczy 120 to zgadzam się z tobą. To nigdy nie były lubiane busy przez kierowców. Ale teraz już mają po 12-13 lat i powinne być zastąpione czymś nowym! |
I tu się mylisz Arteksie, 120M to autobusy które bardzo lubią kierowcy Transgóru. Oni często uważają, że jest to dobry kompromis między Ikarusami/Karosami/L11, M11 a M121l czy Citaro. Młodzi kierowcy którzy pracują 5-10 lat jeżdżą Gniotami, Vecto czy Citarami, a kierowcy z 15-, 20 letnim stażem jeżdżą 120M, powiedz mi dlaczego .
Przykład:
Były zmiennik mojego taty i mój tata mieli kiedyś wybór, albo mój tata idzie do jego 2772 lub zmiennik idzie do 3236. Oboje wybrali 120M #2772...
A co do Citar, na obciążonych liniach one się nie sprawdzają, wyjątkiem jest #3447 w układzie drzwi: 2-2-2. Ale w weekendy również nie powinny jeździć na L:48(często jedzie ponad 60 osób).
Citara sprawdzają się dobrze na mniej obciążonych liniach, takich jak: 1, 8, 12/41(weekendy), 13/32(weekendy), 16/51, 23, 31, 43(za wyjątkiem szczytu), 45(weekendy), 47(weekendy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Pią 11:59, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nomit napisał: | No tak w Robocze dni się zgadzam Citara okazują się jednak nie dostosowanymi autobusami do potrzeb na większość Lini w Dni pracy ! to jest ważne w dzisiejszych czasach aby autobusy były 3 drzwiowe a nie 2 co to ma być jak jedzie taki CITARO bez klimy ludzie się smażą jeszcze zapchany i przeciskaj się z Końca do środkowych drzwi ! MASAKRA ... A kierowcy nie wszyscy są POINFORMOWANI że otwiera się wszystkie drzwi a nie 1 bo zauważyłem że zrobili se albo karteczki że wyjście tylko środkowymi albo po prostu gnoją ludzi że przednimi się nie wychodzi BARDZO CIEKAWE.. niech mi ktoś pokaże w jakim regulaminie tak jest napisane.. A ja ostatnio się wykłuciłem z transgórowskim kierowcą Mercedesa 0405 że ma mi otworzyć 1 drzwi inaczej dzwonimy na zarząd ludzie bez przesady autobusy dwudrzwiowe jeszcze nie daj boże wózek jest ... i przeciskaj się od samego tyłu albo od samego przodu po kierowca ma cie w.... |
To nie tylko Transgór wpadł na "wspaniały" pomysł sprowadzania dwudrzwiowych pojazdów, PPKS ost. kupił 6 MANów NL202/NL222 i wszystkie są 2-2-0 . W ogóle w Rybniku ost. "nowe" nabytki obu organizatorów to jeżdżące piekarniki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gosc1
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 12:34, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nomit napisał: | No tak w Robocze dni się zgadzam Citara okazują się jednak nie dostosowanymi autobusami do potrzeb na większość Lini w Dni pracy ! to jest ważne w dzisiejszych czasach aby autobusy były 3 drzwiowe a nie 2 co to ma być jak jedzie taki CITARO bez klimy ludzie się smażą jeszcze zapchany i przeciskaj się z Końca do środkowych drzwi ! MASAKRA ... A kierowcy nie wszyscy są POINFORMOWANI że otwiera się wszystkie drzwi a nie 1 bo zauważyłem że zrobili se albo karteczki że wyjście tylko środkowymi albo po prostu gnoją ludzi że przednimi się nie wychodzi BARDZO CIEKAWE.. niech mi ktoś pokaże w jakim regulaminie tak jest napisane.. A ja ostatnio się wykłuciłem z transgórowskim kierowcą Mercedesa 0405 że ma mi otworzyć 1 drzwi inaczej dzwonimy na zarząd ludzie bez przesady autobusy dwudrzwiowe jeszcze nie daj boże wózek jest ... i przeciskaj się od samego tyłu albo od samego przodu po kierowca ma cie w.... |
Akurat w Transgórowskich Citarach jest klima (prócz #3447 i #3449)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Pią 12:36, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
gosc1 napisał: | Nomit napisał: | No tak w Robocze dni się zgadzam Citara okazują się jednak nie dostosowanymi autobusami do potrzeb na większość Lini w Dni pracy ! to jest ważne w dzisiejszych czasach aby autobusy były 3 drzwiowe a nie 2 co to ma być jak jedzie taki CITARO bez klimy ludzie się smażą jeszcze zapchany i przeciskaj się z Końca do środkowych drzwi ! MASAKRA ... A kierowcy nie wszyscy są POINFORMOWANI że otwiera się wszystkie drzwi a nie 1 bo zauważyłem że zrobili se albo karteczki że wyjście tylko środkowymi albo po prostu gnoją ludzi że przednimi się nie wychodzi BARDZO CIEKAWE.. niech mi ktoś pokaże w jakim regulaminie tak jest napisane.. A ja ostatnio się wykłuciłem z transgórowskim kierowcą Mercedesa 0405 że ma mi otworzyć 1 drzwi inaczej dzwonimy na zarząd ludzie bez przesady autobusy dwudrzwiowe jeszcze nie daj boże wózek jest ... i przeciskaj się od samego tyłu albo od samego przodu po kierowca ma cie w.... |
Akurat w Transgórowskich Citarach jest klima (prócz #3447 i #3449) |
Jeszcze ktoś musi ją włączyć, a Tym ktosiem jest kierowca..., o ile jedzie kierowca np. #3365 i to jest "jego wóz" to zapewne klima pracuje, a jeżeli jakiś inny kierowca to jej pewnie nie potrafi uruchomić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marteen
Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik / Kraków
|
Wysłany: Pią 12:43, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ci co zarządzają ZTZ'em i tak pewnie powiedzą że na tych liniach na które puszczają te busy dwudrzwiowe, w zupełności wystarczają. teraz na 3 (i pochodnych - 2, 6) jeżdżą przeważnie takie. żeby się wydostać to najpierw musi wyjść pół autobusu, a kierowcy (dokładnie tak jak ktoś napisał) nie mają zamiaru otwierać przednich drzwi. co im szkodzi to nie wiem.
PS: 8 akurat należy do tych obciążonych krókich autobusów przy czym połowa to uczniowie więc nikomu nie przeszkadza ścisk (choć wiadomo, o różnych porach jest różnie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle
|
Wysłany: Pią 12:52, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Marteen napisał: | ci co zarządzają ZTZ'em i tak pewnie powiedzą że na tych liniach na które puszczają te busy dwudrzwiowe, w zupełności wystarczają. teraz na 3 (i pochodnych - 2, 6) jeżdżą przeważnie takie. żeby się wydostać to najpierw musi wyjść pół autobusu, a kierowcy (dokładnie tak jak ktoś napisał) nie mają zamiaru otwierać przednich drzwi. co im szkodzi to nie wiem.
PS: 8 akurat należy do tych obciążonych krókich autobusów przy czym połowa to uczniowie więc nikomu nie przeszkadza ścisk (choć wiadomo, o różnych porach jest różnie). |
Jakby tak p. Berger przez miesiąc dojeżdżał do pracy KM organizowaną przez ZTZ to by pewnie zmienił zdanie o świetności ZTZu.
Niestety człowiek stojący na czele ZTZu jeździ autobusami tylko wtedy, gdu są prezentacje autobusów, otwarcie nowej linii, itp.
Przykład:
-> przyszło 5 Citar, oczywiście p. Beger przejechał się nowymi nabytkami Transgóru(nawet chyba usiadł za kierownicą),
-> otwarcie linii 7 i 30 również p. Berger przejechał sie pierwszym kursem którejś z linii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik-Niedobczyce
|
Wysłany: Pią 21:04, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A po co oni ściągneli te "nowe" MANy??? Zamiast tego mogli kupić mniej ale nowe choćby np.Jelcze M120i które kosztują ok.600 tyś.zł i co ważne mają układ drzwi 2-2-2 a nie jak te dziadoskie MANy 2-2-0-wyjśc z nich rano albo po południu(nawet o 21) jadąc z Niedobczyc czy spowrotem to tragedia...!!! A Ikarusy lubie i mógł bym nimi jeździć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amalio
MIŁOŚNIK
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/6
|
Wysłany: Pią 21:17, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
wojtek ztz napisał: | A po co oni ściągneli te "nowe" MANy??? Zamiast tego mogli kupić mniej ale nowe choćby np.Jelcze M120i które kosztują ok.600 tyś.zł i co ważne mają układ drzwi 2-2-2 a nie jak te dziadoskie MANy 2-2-0-wyjśc z nich rano albo po południu(nawet o 21) jadąc z Niedobczyc czy spowrotem to tragedia...!!! A Ikarusy lubie i mógł bym nimi jeździć... |
A wiesz ile kosztuje używany MAN Wyobraź sobie, że mniej niż 120M którego i tak nikt nie kupuje bo jest HF. A kogo to obchodzi "porządny autobus jest No niby jest. Ma niską podłogę Ma. I niestety tak to się kończy, ale niemoge słuchać bzdetów żeby 120M kupili.
@ Nomit tak oczywiście PKS jest the best ze swoimi NL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik-Niedobczyce
|
Wysłany: Pią 23:58, 20 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No nie wiem ile PKS czy Trangór zapłacili za ten złom ale tak szperajać po necie to jeden taki MAN z tych jedynaczek 2-2-0 kosztuje min.100-150 tys zł wzwyż... doliczjąc przegubowce oraz te Citarka i tego małego MANa no to trochę sie nazbiera... Czegoś nie wymieniłem??? Doliczając na stronę M120i tańsze części oraz to że mechanicy raczej bardziej znają wieloletnią i dobrą konstrukcję Jelczy niż MANów których łatwo sie nie naprawia i co najważniejsze na Jelcza byłaby gwarancja oraz w cenie jest monitoring autobusu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieszko966
MIŁOŚNIK
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 0:06, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Pamiętam, że jak PPKS ściągał pierwszą serię używanych MANów, to za 10 sztuk zapłacił milion złotych (dokładnie 271 493,82 euro), czyli tyle, ile płaci się za jednego nowego przeguba. Z tego punktu widzenia kupowanie używek ma oczywiście sens. Z tym, że nic jednak nie zastąpi widoku nowego, pachnącego jeszcze nowością Solarisa podjeżdżającego na przystanek.
PS. Dałby se Rybnik już spokój z tymi Jelczami. To chyba najbardziej popsujne autobusy, jakie istnieją. Przynajmniej w Gliwicach nic się tak nie psuje, jak właśnie Jelcze, i to włącznie z Vectami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik-Niedobczyce
|
Wysłany: Sob 0:25, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | PS. Dałby se Rybnik już spokój z tymi Jelczami. To chyba najbardziej popsujne autobusy, jakie istnieją. Przynajmniej w Gliwicach nic się tak nie psuje, jak właśnie Jelcze, i to włącznie z Vectami. |
Ale łatwo je naprawić(pomijając Vecta), a jak siądzie taki Solaris czy MAN to trzeba go do autoryzowanego wysłać jak to bywa w przypadku rybnickich Citar...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amalio
MIŁOŚNIK
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/6
|
Wysłany: Sob 0:59, 21 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
wojtek ztz napisał: | Cytat: | PS. Dałby se Rybnik już spokój z tymi Jelczami. To chyba najbardziej popsujne autobusy, jakie istnieją. Przynajmniej w Gliwicach nic się tak nie psuje, jak właśnie Jelcze, i to włącznie z Vectami. |
Ale łatwo je naprawić(pomijając Vecta), a jak siądzie taki Solaris czy MAN to trzeba go do autoryzowanego wysłać jak to bywa w przypadku rybnickich Citar... |
A czy M120I czyli z silnikiem Iveco również będzie taki prosty w obsłudze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|