Andrev
Administrator

Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 21:03, 28 Gru 2006 Temat postu: Zamknięte kasy biletowe - co robić? |
|
|
Nie pierwszy raz spotkałem się dzisiaj z sytuacją, gdzie w Żorach (kasa w tygodniu czynna 6-14, w soboty i niedziele nieczynna) pasażerownie widząc zamkniętą kasę nie wiedzieli co robić.
Przypominam, że w przypadku zamknięcia kasy każdy podróżny może zakupić bilet u drużyny konduktorskiej bez dodatkowej opłaty. Drużynę konduktorską można znaleźć w pierwszym wagonie, bądź członie EZT licząc od czoła pociągu.
Niestety u kierownika pociągu można zakupić (nie jestem pewien na 100%) tylko bilety jednorazowe na przejazd dowolną trasą. Znaczy to, że jeżeli wybieramy się z Żor do Katowic z przesiadką w Pszczynie nie musimy kupować biletu tylko do Pszczyny i tam w kasie, bądź pociągu na dalszą trasę, natomiast możemy kupić bilet na całą trasę z każdą dotyczącą nas ulgą.
Znaczy to także, że jeżeli chcemy zakupić bilet miesięczny musimy niestety kupić bilet do miejsca na trasie gdzie kasa jest czynna, bądź udać się do kasy w czasie jej pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|