Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arteks
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 11:13, 31 Mar 2009 Temat postu: Rozkład jazdy 2009/10 |
|
|
Mam pierwsze niepotwierdzone informacje o ofercie rozkładowej 2009/10. Mimo remontu wiaduktu na Paruszowcu na całe szczęście utrzymano obecny i tak mizerny stan pociągów dalekobieżnych bo chodziły słuchy, że uwalą "Hutnika". Pociąg jednak będzie z tym, że zamiast Hutnika pojedzie Zamenhof do Białegostoku... Szyndzielnia, Orkan i Bielsko-Świnoujście zostają. Z innej beczki wiem, że mają być dwie pary Katowice-Ostrawa (z Rybnik ok. 7.30 i 15.30. A więc mizeria...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
spin
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice
|
Wysłany: Wto 20:15, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Zamenhoff vel Narew jest pociągiem popołudniowym z Śląska, więc generalnie koniec jednodniowych bezpośrednich wyjazdów do stolicy z ROW'u. Zresztą ten pociąg i tak od momentu rozpoczęcia prac do końca nowego rozkladu(i kolejnego pewno też) pojedzie przez Gliwice. W sumie mogliby go od razu puścić z Rybnika(generuje wiele większy ruch niż Racibórz) na K-Koźle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arteks
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Wto 20:23, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
spin napisał: | Zamenhoff vel Narew jest pociągiem popołudniowym z Śląska, więc generalnie koniec jednodniowych bezpośrednich wyjazdów do stolicy z ROW'u. |
Raczej koniec bo Zamenhof pojedzie później z Rybnika (ok. 6.40) i wcześniej z Warszawy (14.35) od Hutnika. Mam jednak nadzieję, że po dokończeniu remontów oferta pociągów dalekobieżnych się poprawi. Przynajmniej takie dochodzą mnie słuchy ze strony PKP IC. Nie dziwię im się, że nie chcą się pakować z jakimś nowym pociągiem teraz jeśli na 7-8 miesięcy linia ma być zamknięta. Cieszę się, że nie uwalili pospiecha do Warszawy. Zawsze to lepsze niż nic. A wracając często Hutnikiem z Warszawy frekwa na Rybnik wręcz zadziwia pozytywnie szczególnie pt-sb-nd-pnd. Ja jeszcze pamiętam Skarbka który również miał niezłą frekwe, szczególnie jak jeździł z Gdyni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Arteks dnia Wto 20:25, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
spin
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice
|
Wysłany: Wto 23:37, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
7-8 miesięcy? wiadukt na paruszowcu robili ROK. To będzie zamknięcie na 2 lata znając tempo pkp. CHyba że tylko go przemalują i połatają... Wogóle to mają zrobic dwa obiekty, most nad rzeką i wiadukt nad drogą no chyba że się z czegoś wycofano...
Freqwa w Hutniku jest rzeczywiście dobra nawet w pon-piątek nie zdarza się pusty przedział, zresztą chyba przez to pociąg osobowy(kibel) który jedzie po 21 jest pusty tak bardzo że zdażają się całe przedziały bez ludzi. A jeszcze rok temu w bohunach freqwa była zadawalająca. Zresztą sam ostatnio obserwowałem jak ze 20-30 ludzi wsiadało do Hutnika w Katowicach. Wydaje mi się że ludzie wolą zapłacić(a większość z nich zapewne posiadała bilety miesięczne) i być te 30 parę min wcześniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez spin dnia Wto 23:56, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
semaforek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 20:36, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Arteks napisał: | Raczej koniec bo Zamenhof pojedzie później z Rybnika (ok. 6.40) i wcześniej z Warszawy (14.35) od Hutnika. |
Za to w godzinach aktualnego Hutnika pojedzie Kormoran z Warszawy do Wrocławia przez Częstochowę. Tak więc Śląsk ma w ogóle nie być pociągu po 16, ma być Zamenhof po 14 i Kmicic do Katowic po 18.
spin napisał: | jeszcze rok temu w bohunach freqwa była zadawalająca. Zresztą sam ostatnio obserwowałem jak ze 20-30 ludzi wsiadało do Hutnika w Katowicach. Wydaje mi się że ludzie wolą zapłacić(a większość z nich zapewne posiadała bilety miesięczne) i być te 30 parę min wcześniej |
Problem w tym że teraz to dwie różne spółki, wiec miesięczne Hutnikiem nie mogą jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|