Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
PKP - wątek ogólny.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 17:08, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Kolega powiedział mi, że ten szyb który się "zapadł" na Szczygłowicach spowodował wstrzymanie ruchu na Knurów-Leszczyny. Niezła heca w momencie tak wielu remontów i wstrzymań...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 20:26, 08 Wrz 2008    Temat postu:

Jak widać, stosowanie połówkowych odbieraków prądu w lokomotywach ET22 sprawdziło się na tyle, że montowane są również na innych typach lokomotyw. Dzisiaj np. widziałem już co najmniej 2 lokomotywę serii ET41 z połówkowymi pantografami, oprócz ET41-105 jest jeszcze ET41-182 ( o innych nie wiem) widziana dzisiaj w Żorach. Dość ciekawie wygląda taki przerobiony "łamaniec". Być może wkrótce ujrzymy kolejne lokomotywy z takimi pantografami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
han




Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 15:32, 10 Wrz 2008    Temat postu:

Arteks napisał:
Kolega powiedział mi, że ten szyb który się "zapadł" na Szczygłowicach spowodował wstrzymanie ruchu na Knurów-Leszczyny. Niezła heca w momencie tak wielu remontów i wstrzymań...


niestety, na tym odcinku ruch dalej jest wstrzymany i nie wiadomo kiedy bedzie wznowiony


te polowkowe pantografy w ET41 widzialem juz jakies pol roku temu w Czechowicach na szopie, wyglada to tragicznie za cholere nie pasuje do tej maszyny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez han dnia Śro 15:34, 10 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
han




Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 16:43, 24 Wrz 2008    Temat postu:

Z powodu zamkniecia odcinka Knurow Szczyglowice -Knurow, pociagi PTKiGK Rybnik wozace wegiel do elektrowni Rybnik z Knurowa i Bobrka jezdza objazdem przez Kotlarnie i Nieborowice.

Poki co od zawalenia sie tego szybu, na Szczyglowice-Knurow nie przejechal jeszcze zaden poc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blofeld




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 21:39, 30 Wrz 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Podróż Flirtem jest naprawdę przyjemnością

W środku jest czysto, cicho, wygodnie i bardzo przestronnie. Kolejarze zapewniają też, że nowe pociągi są "wandaloodporne" - nie mają żadnych zakamarków, a pasażerów będą śledzić kamery
Pomalowane na żółto-niebieskie kolory dwa nowe "Flirty" pojawiły się we wtorek na dworcu w Katowicach, gdzie uroczyście przekazano je samorządowcom. Potem przyszedł czas na pierwszą przejażdżkę: do Sosnowca i z powrotem.
Podróż "Flirtem" to naprawdę przyjemność. Siedzenia w żółte, niebieskie i czerwone kropki są twarde, ale bardzo wygodne. Pociąg jest cichy i dzięki bardzo dużym oknom widny. Wewnątrz znajdują się 212 miejsca siedzące oraz 284 stojące. W środkowym wagonie umieszczono specjalne pomieszczenie na wózki dziecięce, rowery czy duży bagaż. Przygotowano też stanowiska dla wózków inwalidzkich oraz składane siedzenia dla osób niepełnosprawnych. Nie zabrakło oczywiście toalety i niemal bezgłośnej klimatyzacji.
Ale jadąc, a właściwie sunąc po szynach nowym "Flirtem", zastanawiałem się, jak ten pociąg będzie wyglądał za kilka tygodni, gdy dostaną go w swoje ręce wandale. Czy przemieni się w obskurne składy tak dobrze nam znane z dworców PKP? Jarosław Kołodziejczyk, zastępca dyrektora Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych, uspokaja, że nie będzie tak źle, bo w środku "Flirtów" zamontowano kamery (niewielkie "klosze" umieszczone pod sufitem). Transmitują obraz bezpośrednio do kokpitu maszynisty. - Będziemy reagować na każde, nawet najmniejsze zniszczenia - obiecuje dyrektor Kołodziejczyk.
Nieprzypadkowo też nowe "Flirty" to jednolita konstrukcja pozbawiona przedziałów. Stając z tyłu, możemy dostrzec, co dzieje się w środku i z przodu pociągu. Nie ma zakamarków, szczelin i wewnętrznych drzwi. - Pasażerowie czują się pewniej, gdy widzą się nawzajem - mówi Stanisław Skalski, zastępca dyrektora ds. sprzedaży firmy Stadler, która wyprodukowała "Flirty".
Niestety, na wyposażeniu i komforcie jazdy można skończyć dobre informacje o "Flirtach". Wczoraj do Katowic dotarły dwa pojazdy (kolejne dwa mają być gotowe do połowy października), ale póki co na trasę wyjedzie tylko jeden. Okazuje się, że na drugim przez miesiąc będą szkolić się maszyniści, których nie udało się przygotować na czas. Śląski Zakład Przewozów Regionalnych ma dziś tylko trzech maszynistów potrafiących obsługiwać "Flirty", a potrzebuje co najmniej 20.
Od środy do 6 października "Flirt" będzie jeździł na trasie Katowice - Zwardoń. Potem ma jeździć do Częstochowy, a gdy pojawią się kolejne maszyny, będą obsługiwać połączenia Częstochowy z Gliwicami i Bielskiem-Białą. "Flirty" mają jeździć też do Rybnika. - Chcemy, by odwiedziły wszystkie subregiony województwa śląskiego - tłumaczy Piotr Spyra, członek zarządu województwa śląskiego.
Docelowo wszystkie cztery nowe pociągi mają obsługiwać szybkie połączenie Katowice - Tychy Miasto, które rusza 14 grudnia.
Śląscy kolejarze mają też inne zmartwienie. W trzech z sześciu "Flirtów", które firma Stadler dostarczyła województwu mazowieckiemu, zauważono zbyt szybkie ścieranie się kół. Niewykluczone, że ten sam problem będą miały nasze pojazdy. Mają to dopiero sprawdzić specjaliści. - Na pociągi mamy trzyletnią gwarancję - uspokaja dyrektor Kołodziejczyk.
"Flirt" zadebiutował w 2004 roku. Od tego czasu firma Stadler sprzedała 514 pojazdów do 10 krajów. Śląsk był - obok Mazowsza - pierwszym regionem w Polsce, który zmówił te pociągi. W przyszłym roku województwo śląskie chce ogłosić przetarg na dostawę ośmiu kolejnych nowoczesnych składów. Samorząd zamierza przeznaczyć na to ok. 150 mln zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 16:25, 01 Paź 2008    Temat postu:

blofeld napisał:
"Flirty" mają jeździć też do Rybnika. - Chcemy, by odwiedziły wszystkie subregiony województwa śląskiego - tłumaczy Piotr Spyra, członek zarządu województwa śląskiego.


Trzymamy za słowo! Tylko kiedy i w jakich ilościach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 21:02, 01 Paź 2008    Temat postu:

Pół żartem pół serio - kolejna irytujaca mnie inwestycja - tak jak w Warszawie zakupiono za wysokie wagony pod tunel srednicowy tak u Nas kupili za szybkie pociagi na ślaskie torowsika, które pozostawiają wieeeeleee do życzenia RazzRazzRazz

Jeśli chodzi jednak o takie nowoczesne superwygodne super ekstremalnie przestrzenne i mega super giga przyjazne dla pasazera składy to miałem okazje juz nie raz przejechac sie szynobusami SA 133 i z nie kojazyły mi sie z wygodą nie wspomne juz o odrobinie prywatności - co zawsze ceniłem w podrózy pociągiem... to oczywiście moje zdanie i moje gusta Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dehu




Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 23:01, 01 Paź 2008    Temat postu:

Z ironią: Krzysiu krytykować to każdy a robić nie ma komu Razz
Nie no masz absolutną racje Smile Jeszcze nam sporo brakuje do wygodnych pociagów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią 12:27, 03 Paź 2008    Temat postu:

Krzysiek napisał:
w Warszawie zakupiono za wysokie wagony pod tunel srednicowy tak u Nas kupili za szybkie pociagi na ślaskie torowsika


Musze się z tobą niev zgodzić, Koleje Mazowieckie kupiły dobre wagony, zgodne ze skrajnią. To tunel został źle wyremontowany i najgorsze jest że okazało się to dopiero w trakcie dopuszczania piętrusów do ruchu. Wcześniej PLK nie poinformowała o tym że tunel zmienił swoje wymiary w trakcie remontu. Co ciekawe po remoncie jeździły Bipy tunelem podmiejskim i nikt nie robił problemu mimo że mają te same rozmiary.[/url]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dehu




Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 16:03, 03 Paź 2008    Temat postu:

Ja taki troche nie w temacie jestem.. to co z tym tunelem było nie tak? przecież nie mógł być za niski bo jeszcze sieć musi wejść. Czyli był za wąski?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 16:33, 03 Paź 2008    Temat postu:

dehu napisał:
Ja taki troche nie w temacie jestem.. to co z tym tunelem było nie tak? przecież nie mógł być za niski bo jeszcze sieć musi wejść. Czyli był za wąski?


Podczas remontu podnieśli torowisko.
(spartaczyli tym samym cały remont, bo tunel nie spelnia podstawowych parametrów technicznych). W związku z tym odleglość dachu ( w tym przypadku piętrowych wagonów) od cieci trakcyjnej zagraża bezpieczeństwu i wagonów tam po prostu nie wpuszczono...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 23:45, 04 Paź 2008    Temat postu:

Apropo skrajni: piętrowe wagony KM przekraczają skrajnię PKP na łukach. Są to najdłuższe wagony jakie jeżdżą na sieci PKP i mają największy czop skrętu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 16:57, 05 Paź 2008    Temat postu:

semaforek napisał:
Krzysiek napisał:
w Warszawie zakupiono za wysokie wagony pod tunel srednicowy tak u Nas kupili za szybkie pociagi na ślaskie torowsika


Musze się z tobą niev zgodzić, Koleje Mazowieckie kupiły dobre wagony, zgodne ze skrajnią. To tunel został źle wyremontowany i najgorsze jest że okazało się to dopiero w trakcie dopuszczania piętrusów do ruchu. Wcześniej PLK nie poinformowała o tym że tunel zmienił swoje wymiary w trakcie remontu. Co ciekawe po remoncie jeździły Bipy tunelem podmiejskim i nikt nie robił problemu mimo że mają te same rozmiary.[/url]


Ależ mnie nie obchodzi kto tutaj zawinił - moim zdaniem i PLK i Koleje mazowieckie moga sobie podać grabe - ale mniejsza z tym - mi chodzi tylko o sam fakt zaistnienia takiej sytuacji... to tylko u Nas moze sie zdażyc... no dobra - Czesi maja więkrzego mistrza -oni spuszczaja wiadukty na przejeżdzający pociąg...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 18:54, 05 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:
Czesi maja więkrzego mistrza -oni spuszczaja wiadukty na przejeżdzający pociąg...

Wiesz, czasami się zastanów co piszesz. Podwyższenie tunelu średnicowego, to nie jest żaden śmiertelny wypadek, tylko błąd projektantów czy wykonawców. Wracając do mostu w Studence, wypadki się zdarzają, to nie był nowy most. Taki sam wypadek o mały włos by się nie wydarzył w Gdańsku kilka lat temu ,gdzie wiadukt kratownicowy zaczął się chwiać. Na szczęście zauważono to i na czas wstrzymano ruch pociągów.
Co do Czech przejedź się do Pragi, zobacz nową estakadę nad miastem oraz tunele przy niej. Porównywanie tego do tunelu średnicowego, to tak jak porównanie autostrady do polnej drogi ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 14:28, 06 Paź 2008    Temat postu:

A czy napisałem coś o poszkodowanych w tym wypadku? NIE! jeżli ktoś zwraca sie do mnie z takimi "tekscikami" to niech najpierw porządnie przeczyta to co napisałem i w jaki sposób. Nietrudno zauważyć że kieruje uwage w strone absurdu sytuacji a nie jakie szkody zostały wyrządzone w konsekwencji tego czy owego - grzebanie przy konstrukcji wiaduktu przy nie wstrzymanym ruchu na szlaku o predkosci szlakowej 160km/h - nie istotne czy ruchu pasażerskim czy towarowym - o to mi chodziło. Chyba nie musze sie tłumaczyc z tego ze uważam takie przypadki za paranoje. A co do Ciebie kolego Dehu to powstrzymam sie od komentarza bo mysle ze wykazałbym sie brakiem szacunku do samego siebie i do reszty użytkowników wchodząc z Toba w "przepychanki" na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 19:41, 06 Paź 2008    Temat postu:

Cytat:

Nietrudno zauważyć że kieruje uwage w strone absurdu sytuacji a nie jakie szkody zostały wyrządzone w konsekwencji tego czy owego - grzebanie przy konstrukcji wiaduktu przy nie wstrzymanym ruchu na szlaku o predkosci szlakowej 160km/h - nie istotne czy ruchu pasażerskim czy towarowym - o to mi chodziło.

To nie był żaden absurd sytuacji. Takimi metodami modernizuje się również wiadukty w Polsce, jak i w całej Europie. Nie wymusza to całkowitego długotrwałego zamknięcia szlaku. Prędkość szlakowa wynosi tam 140 km/h, a nie tak jak napisałeś 160 km/h. A to że wiadukt zaczął się walić, wynikło z błędu człowieka. A te wszystkie bajki, że Czeskie Koleje nie wiedziały o tym ,że wiadukt był modernizowany, można sobie darować. Tamtego dnia w godzinach wieczornych była planowana tzw. "Vyluka". Sama metoda modernizacji wiaduktu była dobra, tylko ktoś to przysłowiowo zepsuł i wiadukt się zawalił ...

Kolega @dehu przesadził, a ty Krzysiu nie musisz odpowiadać tak ostrym tonem. Czesi są na zaawansowanym etapie modernizacji dróg żelaznych (wspomniana estakada w Pradze, czy tunele w Zabrehu na Morawe itd.), a Studenka była wypadkiem, który nie jest żadnym "absurdem sytuacji", tylko błędem człowieka.

Post kolegi Dehu usuwam, zaś sprawę uważam za zamkniętą. Amen


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Pon 20:43, 06 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 16:35, 07 Paź 2008    Temat postu:

No cóż, już wkrótce możemy ujrzeć w głębi Czech lokomotywę ET22 ze składem towarowym, co więcej prowadzoną przez polskiego maszynistę!

____________________________________________________________

26 września w Zakładzie Taboru PKP Cargo SA w Czechowicach – Dziedzicach Witold Bawor, członek zarządu spółki ds. eksploatacyjnych, wręczył pierwszej grupie maszynistów Prawa Kierowania, uprawniające do obsługi pojazdów trakcyjnych (prowadzenia pociągów) na liniach kolei Republiki Czeskiej.

Otrzymanie tych uprawnień poprzedzał kilkumiesięczny, intensywny kurs doskonalący znajomość języka czeskiego (wymóg posługiwania się językiem na poziomie swobodnego prowadzenia rozmów) oraz szkolenie w zakresie obowiązujących przepisów, dotyczących zwłaszcza prowadzenia ruchu kolejowego po torach kolei Republiki Czeskiej. Egzamin końcowy był zdawany w języku czeskim przed przedstawicielami Drážní Úřad (odpowiednik Urzędu Transportu Kolejowego).

Jeszcze w październiku br. (po zakończeniu programu znajomości szlaków) planowane jest (we współpracy z OKD Doprava a.s.) rozpoczęcie prowadzenia przez uprawnionych maszynistów międzynarodowych pociągów towarowych obsługiwanych lokomotywami serii ET22 dostosowanymi do prowadzenia ruchu na liniach kolei czeskich.

Wprowadzane powyższego rozwiązania (oprócz m.in. wcześniej uzyskanych dopuszczeń pojazdów trakcyjnych do ruchu po torach kolei sąsiednich) stanowi kolejny krok w kierunku uelastycznienia transgranicznych przewozów towarowych. Dzięki tym działaniom będzie możliwe m.in.: skrócenie czasu przejazdów pociągów, wyeliminowanie konieczności wymiany pojazdów trakcyjnych na stacjach granicznych, lepsze wykorzystanie pojazdów i drużyn trakcyjnych, usprawnienie obrotu wagonów oraz poprawę punktualności kursowania pociągów, co powinno wpłynąć na poprawę konkurencyjności transgranicznych przewozów kolejowych wobec transportu samochodowego.

Źródło: PKP Cargo (za [link widoczny dla zalogowanych])


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 19:19, 07 Paź 2008    Temat postu:

EP07-135 napisał:
Takimi metodami modernizuje się również wiadukty w Polsce, jak i w całej Europie. Nie wymusza to całkowitego długotrwałego zamknięcia szlaku.

Obawiam się że jesteś częściowo w błędzie. Prawdą jest że nie ma całodobowych zamknięć w takich przypadkach, mimo wszystko na czas remontu wprowadza się ograniczenie prędkości.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez semaforek dnia Wto 19:21, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 12:43, 08 Paź 2008    Temat postu:

Lokomotywa Siemensa w barwach IC będzie wyglądała najprawdopodobniej tak:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mieszko966
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 21:14, 08 Paź 2008    Temat postu:

Andrev napisał:
No cóż, już wkrótce możemy ujrzeć w głębi Czech lokomotywę ET22 ze składem towarowym, co więcej prowadzoną przez polskiego maszynistę!


Nie istnieje coś takiego, jak "głębia Czech". W Czechach, gdzie byś się nie znajdował, to zawsze jesteś "przy granicy". Jak tylko wychodzisz z polskiej strefy nadgranicznej, to od razu trafiasz do austryjackiej, niemieckiej lub słowackiej. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mieszko966 dnia Śro 21:15, 08 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Następny
Strona 11 z 17

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island