Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gajdzik
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 23:51, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo możliwe, że urządzenia nie przewidują jazdy z Olzy na tor 2 choć nie spodziewałem się tego. Niestety ilość zależności w urządzeniach mechanicznych jest ograniczona i np. w Orzeszu urządzenia nie przewidują jazdy z Jaśkowic na tor 4. W Wodzisławiu wystarczyłoby trochę chęci służb zabezpieczenia i jazdę można wprowadzić do zależności kosztem któregoś przebiegu z Turzy lub bocznicy KWK 1 Maja. Więc znowu wiadać nieudolność naszego PKP... a dokładniej brak chęci, bo przeróbka w skrzyni zależności jest wykonalna niewielkim kosztem. Np. w Pszczynie dyrektor kazał zrobić wyjazdy na tor lewy i zabezpiecznie przbudowało skrzynię zależności. Przebiegi skonstruowano kosztem dwóch przebiegów manewrowych.
Wyjazdy na tor lewy to zupełnie inna bajka. Żeby pociąg mógł wyjechać na zastępczy musi się jednocześnie świecić wskaźnik W24 lub musi być powieszony stały dzienny wskaźnik W24. Wodzisław takich wskaźników nie posiada. Wszystko wynika z faktu, że mechanik musi mieć informację, iż jedzie na tor lewy. Zamontowanie samych wskaźników i zastępczy to mały problem, natomiast przebudowanie urządzeń, żeby były wyjazdy na semafor na tor lewy to jest trochę roboty. Jednak przykład Pszczyny pokazuje, że da się.
Całkowicie przystosowaną blokadę stacyjną po torze lewym ma stosunkowo niewiele stacji, a na urządzeniach mechanicznych bardzo rzadko. Zdarzają się wyjątki, np. Sumina, post. odgałęźny Radlin Obszary. Co ciekawe przystosowania do jazd po torze lewym nie posiada Katowice Ligota (urządzenia suwakowe) pomimo ogromnego ruchu i częstych potrzeb takich jazd.
Jazdy, których nie przewidują urządzenia SRK zgodnie z instrukcją Ir-1 są możliwe. Jedzie się wtedy na sygnał zastępczy, a w przypadku torów lewych na rozkaz pisemny N. Całkowitą odpowiedzialność za takie jazdy bierze na siebie dyżurny ruchu (nastawnie dysponujące) lub nastawniczy na polecenie dyżurnego ruchu (nastawnie wykonawcze).
PS: przepraszam, że odbiegłem trochę od tematu rozkładu jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gajdzik dnia Nie 0:07, 08 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
blofeld
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 15:35, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
W związku z powrotem części pociągów zlikwidowanych 10 stycznia przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Listę pociągów wracających do rozkładu można znaleźć tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak widać w tabeli 146 wraca pociąg do Wisły, ale nie będzie kursował z Katowic a tylko z Pszczyny. Najpewniej to połączenie zostanie włączony do obiegu pociągów 44224 z Rybnika i 44221 do Rybnika. Czy nie byłoby świetnym pomysłem oficjalne połączenie tych relacji, przez zaproponowanie dwóch połączeń według poniżeszego rozkładu:
Rybnik 18:07 44224
Rybnik Piaski 18:12 18:12
Rybnik Gotartowice 18:17 18:17
Szczejkowice 18:23 18:23
Żory 18:29 18:29
Suszec Rudziczka 18:38 18:39
Suszec Kopalnia 18:42 18:43
Suszec 18:46 18:46
Radostowice 18:55 18:55
Pszczyna Czarków 18:59 19:00
Pszczyna 19:07 19:12 317
Goczałkowice 19:15 19:15
Zabrzeg 19:23 19:24
Zabrzeg Czarnolesie 19:26 19:28
Chybie Mnich 19:40 19:40
Zaborze 19:45 19:45
Pierściec 19:55 20:01
Skoczów 20:11 20:11
Skoczów Bładnice 20:15 20:15
Goleszów 20:21 20:22
Ustroń 20:30 20:30
Ustroń Zdrój 20:33 20:33
Ustroń Polana 20:37 20:38
Wisła Obłaziec 20:41 20:42
Wisła Uzdrowisko 20:46 20:46
Wisła Dziechcinka 20:49 20:49
Wisła Kopydło 20:53 20:53
Wisła Głębce 20:57
i
Wisła Głębce 04:41 330
Wisła Kopydło 04:44 04:44
Wisła Dziechcinka 04:47 04:48
Wisła Uzdrowisko 04:51 04:51
Wisła Obłaziec 04:55 04:55
Ustroń Polana 04:59 05:00
Ustroń Zdrój 05:04 05:04
Ustroń 05:07 05:07
Goleszów 05:16 05:16
Skoczów Bładnice 05:22 05:22
Skoczów 05:26 05:26
Pierściec 05:36 05:36
Zaborze 05:46 05:46
Chybie Mnich 05:51 05:51
Zabrzeg Czarnolesie 06:06 06:08
Zabrzeg 06:12 06:13
Goczałkowice Zdrój 06:20 06:20
Goczałkowice 06:22 06:22
Pszczyna 06:26 06:38 44221
Pszczyna Czarków 06:45 06:45
Radostowice 06:49 06:49
Suszec 06:58 07:04
Suszec Kopalnia 07:07 07:07
Suszec Rudziczka 07:11 07:11
Żory 07:20 07:21
Szczejkowice 07:28 07:28
Rybnik Gotartowice 07:33 07:33
Rybnik Piaski 07:38 07:38
Rybnik 07:43
Jak widać zmiany nie wymagają absolutnie żadnych zmian, a będziemy mieli do dyspozycji nową atrakcyjną relację absolutnie bez ponoszenia żadnych kosztów dodatkowych.
Do kogo należy pisać w związku z tym pomysłem (zakładam, że do urzędu marszałkowskiego) i czy gdyby większa ilość osób podesłała wspomnianą propozycję nie byłoby większych szans na skuteczność akcji? O ile oczywiście również pozytywnie oceniacie tą propozycję.
pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczix
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 15:51, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jak najbardziej relacji takiej brakuje w regionie, jednak... 3 godziny jechać 70km :/... Ja bym ten pociąg puścił jako przyspieszony przez Strumień, Zaborze Czuchów no i Chybie i dalej nieużywaną łącznicą do Mnicha i po staremu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrev
Administrator
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 16:40, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
arczix napisał: | Jak najbardziej relacji takiej brakuje w regionie, jednak... 3 godziny jechać 70km :/... Ja bym ten pociąg puścił jako przyspieszony przez Strumień, Zaborze Czuchów no i Chybie i dalej nieużywaną łącznicą do Mnicha i po staremu... |
Szkoda tylko że to jest pociąg dowożący na wieczór do Wisły i odwożący z niej rano, lepiej byłoby odwrotnie, poza tym w takiej relacji, przez Pszczynę to już lepiej niech z Katowic jedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blofeld
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 17:21, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Andrev napisał: |
Szkoda tylko że to jest pociąg dowożący na wieczór do Wisły i odwożący z niej rano, lepiej byłoby odwrotnie, poza tym w takiej relacji, przez Pszczynę to już lepiej niech z Katowic jedzie... |
To oczywiste, że lepiej byłoby gdyby jechał z Katowic bo to dla niego najbardziej naturalna trasa, ale jak rozumiemy na to forsy nie ma, więc skrócono go do Pszczyny i (najpewniej) zostanie zapewnione skomunikowanie z Katowicami.
Nie mniej w praktyce będzie to wyglądało jak oniegdaj ranny pociąg Racibórz-Pszczyna, Pszczyna-Bielska dziś występujący jawnie w całej relacji.
Niewątpliwie wielkiego sensu nie ma ten kurs sama w sobie, ale zawsze będzie to bezkosztowe poszerzenie oferty przewozowej w ROW o bezpośredni dostęp do ciekawej destynacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczix
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 20:10, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Pociąg do Wisły Głębce o 7:00, rozumiem i powrót koło 17... Trasa przez Żory, Strumień, Mnich, Skoczów, Goleszów... Kiedyś się jeździło przez Wodzisław i Jastrzębie, co było dla Rybnika dłuższe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EP07-135
MIŁOŚNIK
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 0:38, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Pociąg do Wisły Głębce o 7:00, rozumiem i powrót koło 17... Trasa przez Żory, Strumień, Mnich, Skoczów, Goleszów... Kiedyś się jeździło przez Wodzisław i Jastrzębie, co było dla Rybnika dłuższe...
|
Pociągów z Rybnika do Wisły przez Wodzisław, Jastrzębie w rozkładach nie widziałem. Natomiast widziałem i słyszałem relację osoby starszego pokolenia o pociągu Rybnik - Skoczów przez Jastrzębie, i czas przejazdu sięgał do 2h. Natomiast pociągi Racibórz/Kędzierzyn - Wisła jeździły normalną trasą przez Żory, Strumień, Chybie,Ustroń.
Pewnie marzy się wielu o przywróceniu rel. Rybnik - Wisła po starej trasie w odpowiednich, ale ja szczerze bym się powstrzymał. Stan infrastruktury w tamtych obszarach ROW i kraju zwanego "Żabolandią" jest średni, do tego pogarsza się coraz bardziej z rozkładu na rozkład. PKS czasem jazdy byłby bezkonkurencyjny. A tworzenie takich potworów typu Rybnik - Pszczyna - Wisła, do tego w nieodpowiednich godzinach jest najbardziej nie na miejscu.
Pociąg Katowice - Wisła miałbyć przywrócony w całości, a tu przywrócili go do Pszczyny idealnie rozkomunikując go z pociągiem do Katowic i odwrotnie. Mogli by tym swoim ociężałym łbem ruszyć i przedłużyć ten pociąg do Tych, a tam skomunikować go z pociągiem SKR...
Inna sprawa, przywracają parę Katowice - Wodzisław - Katowice, z jednym ale. Ten pociąg będzie jeździł tylko w dni robocze. Zapomniano o tych, którzy studiują w weekendy czy tych którzy chcą skorzystać z połączeń dalekobieżnych w Katowicach...
No ale tam na górze ponoć znają się lepiej ... ehh
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Czw 0:42, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieszko966
MIŁOŚNIK
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 0:58, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
blofeld napisał: | Jak widać zmiany nie wymagają absolutnie żadnych zmian |
Hm...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
valeo
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: CHYBIE
|
Wysłany: Czw 12:10, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
... nieużywaną łącznicą do Mnicha i po staremu..."
Hmm łacznica o ktorej piszesz jest uzywana , zdarzaja sie tam poc. tzw .'es',jak rowniez w tamtym roku poc. woodstokowy. A co do poprawek w nrj od 1 marca to lepiej niech sie zastanowia na rel Wisła-Pszczyna-Wisła bo to cos bedzie wozic powietrze zamiast ludzi-brak skomunikowan w Pszczynie . Jescze jedno jak najbardzie jest nacisk na to zeby w nrj 2009/10 byl poc. rel K.Kozle-Rybnik-Chybie -Wisła zobaczymy co z tego wyniknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
spin
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice
|
Wysłany: Czw 15:35, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem od dawna powinien być pociąg z Rybnika do Wisły przez ferie i ew w C od połowy Grudnia do połowy Marca, tak aby dało się wyjechać rano na narty ok 6,7 i wrócić z powrotem ok 18,19. Taki pociag miałby zapełnienie wiele ludzi z Rybnika tak jeździło 2,3 lata temu teraz nie wiem:/
Ja rozumiem że to są tylko informacje poglądowe, i godziny trochę się zmienią przynajmniej tej jednostki do wisły, żywiec przyjeżdza do Pszyczyny 11 min po odjeździe tego pierwszego:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczix
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Czw 16:08, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
EP07-135 napisał: | Cytat: |
Pociąg do Wisły Głębce o 7:00, rozumiem i powrót koło 17... Trasa przez Żory, Strumień, Mnich, Skoczów, Goleszów... Kiedyś się jeździło przez Wodzisław i Jastrzębie, co było dla Rybnika dłuższe...
|
Pociągów z Rybnika do Wisły przez Wodzisław, Jastrzębie w rozkładach nie widziałem. Natomiast widziałem i słyszałem relację osoby starszego pokolenia o pociągu Rybnik - Skoczów przez Jastrzębie, i czas przejazdu sięgał do 2h. Natomiast pociągi Racibórz/Kędzierzyn - Wisła jeździły normalną trasą przez Żory, Strumień, Chybie,Ustroń.
Pewnie marzy się wielu o przywróceniu rel. Rybnik - Wisła po starej trasie w odpowiednich, ale ja szczerze bym się powstrzymał. Stan infrastruktury w tamtych obszarach ROW i kraju zwanego "Żabolandią" jest średni, do tego pogarsza się coraz bardziej z rozkładu na rozkład. PKS czasem jazdy byłby bezkonkurencyjny. A tworzenie takich potworów typu Rybnik - Pszczyna - Wisła, do tego w nieodpowiednich godzinach jest najbardziej nie na miejscu.
Pociąg Katowice - Wisła miałbyć przywrócony w całości, a tu przywrócili go do Pszczyny idealnie rozkomunikując go z pociągiem do Katowic i odwrotnie. Mogli by tym swoim ociężałym łbem ruszyć i przedłużyć ten pociąg do Tych, a tam skomunikować go z pociągiem SKR...
Inna sprawa, przywracają parę Katowice - Wodzisław - Katowice, z jednym ale. Ten pociąg będzie jeździł tylko w dni robocze. Zapomniano o tych, którzy studiują w weekendy czy tych którzy chcą skorzystać z połączeń dalekobieżnych w Katowicach...
No ale tam na górze ponoć znają się lepiej ... ehh |
Posiadam przesłaną przez chyba Gajdzika cegłe z tabeli 152 z 1994r i żeczywiście jest tam pociąg relacji Rybnik - Wodzisław - Jastrzębie - Pawłowice - Skoczów - Wisła,a jego numer to 44xxx... Były też bezpośrednie połączenia Wodzisław - Wisła (te może troszke dawniej) ale napewno wielu pamięta osobowy Racibórz - Wisła przez Rybnik, Żory, Strumień
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arczix dnia Czw 16:09, 12 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wtm
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: Pią 16:49, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
arczix napisał: | EP07-135 napisał: | Cytat: |
Kiedyś się jeździło przez Wodzisław i Jastrzębie, co było dla Rybnika dłuższe...
|
Pociągów z Rybnika do Wisły przez Wodzisław, Jastrzębie w rozkładach nie widziałem. |
Posiadam przesłaną przez chyba Gajdzika cegłe z tabeli 152 z 1994r i żeczywiście jest tam pociąg relacji Rybnik - Wodzisław - Jastrzębie - Pawłowice - Skoczów - Wisła,a jego numer to 44xxx... Były też bezpośrednie połączenia Wodzisław - Wisła (te może troszke dawniej) ale napewno wielu pamięta osobowy Racibórz - Wisła przez Rybnik, Żory, Strumień |
O pociągach Wisła-Rybnik przez Jastrzębie, Wodzisław wspominałem w wątku Informacje n.t. "szlaku" Wodzisław - Jastrzębie http://www.rowkolej.fora.pl/pkp,1/informacje-n-t-szlaku-wodzislaw-jastrzebie,586-20.html#15311
Jeśli kogoś to bardzo interesuje - wszystko da się znaleźć w starych cegłach. Mam taką możliwość (przepisania lub zeskanowania fragmentów).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EP07-135
MIŁOŚNIK
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 17:09, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
@WTM, byłoby pięknie gdybyś powrzucał tabele: 157, 152, 152a, 154, 153a, 149, 160 i 158
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wtm
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rydułtowy
|
Wysłany: Pią 17:25, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
EP07-135 napisał: | @WTM, byłoby pięknie gdybyś powrzucał tabele: 157, 152, 152a, 154, 153a, 149, 160 i 158 |
A z którego roku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EP07-135
MIŁOŚNIK
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 17:58, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
@WTM skontaktujmy się na gg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mieszko966
MIŁOŚNIK
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/6 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pią 21:33, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
spin napisał: | moim zdaniem od dawna powinien być pociąg z Rybnika do Wisły przez ferie i ew w C od połowy Grudnia do połowy Marca, tak aby dało się wyjechać rano na narty ok 6,7 i wrócić z powrotem ok 18,19. Taki pociag miałby zapełnienie wiele ludzi z Rybnika tak jeździło 2,3 lata temu teraz nie wiem:/ |
Taki pociąg miałby sens, ale tylko w wąskim przedziale czasowym. Tak szacunkowo: do Wisły 9:30, do Rybnika 20:30. W przeciwnym razie mógłby nie wygrać rywalizacji z szybszymi autobusami. Natomiast pomysł zapewne wart rozważenia. Być może nawet na całej historycznej trasie z Kędzierzyna Koźla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczix
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 23:36, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To jest paranoja że regiony oddalone o 60km, np z Wodzisławia widać Czantorie; nie miały połączenia z beskidzkimi uzdrowiskami... Większą frajdą i wygodą jest pociąg niż tłuc się autosanem H9... Taka Częstochowa ma połączenie z Wisłą, a ROW nie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arteks
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Sob 22:43, 14 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie się dowiedziałem, że od 1 III wielu pociągom w naszym subregionie mają powstawiać "D". Jest to o tyle skandaliczna skrajność, że pierwszym pociągiem z Rybnika do Pszczyny "C" będzie ten o 10.07. Likwidacji ulegnie pociąg 44214/88217, a dwa kolejne dostaną znaczek "D"... Zarząd Województwa albo chce uwalić kolejną linię kolejową na Śląsku, która przecież ma spore znaczenie turystyczne albo już się całkowicie pogubił w tym. Likwidując w "C" jedyny pociąg do Bielska - to chyba jakaś paranoja. Ciekawi mnie dlaczego nie podają tych informacji do publicznej wiadomości? Boją się kolejnych protestów medialnych???!!!
Czy ktoś wie ile do Rybnika przyjeżdża ludzi porannym pociągiem 88217 z Pszczyny??? Kiedyś pamiętam, że sporo ale niestety dawno o tej porze nie byłem na dworcu.
PS. Co ciekawe w "C" nadal pojadą dwa pociągi w 20 minutowym odstępie z Pszczyny do Rybnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
semaforek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 18:03, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
arczix napisał: | Pociąg do Wisły Głębce o 7:00, rozumiem i powrót koło 17... Trasa przez Żory, Strumień, Mnich, Skoczów, Goleszów... Kiedyś się jeździło przez Wodzisław i Jastrzębie, co było dla Rybnika dłuższe... |
Zejdźmy na ziemię. Pociąg poranny z Wisły ma zapewniać dojazd do pracy, zdecydowanie powinien jechać do Tychów lub mieć skomunikowanie na Katowice w Pszczynie/Czechowicach.
Arteks napisał: | Właśnie się dowiedziałem, że od 1 III wielu pociągom w naszym subregionie mają powstawiać "D". Jest to o tyle skandaliczna skrajność, że pierwszym pociągiem z Rybnika do Pszczyny "C" będzie ten o 10.07. Likwidacji ulegnie pociąg 44214/88217, a dwa kolejne dostaną znaczek "D"... Zarząd Województwa albo chce uwalić kolejną linię kolejową na Śląsku, która przecież ma spore znaczenie turystyczne albo już się całkowicie pogubił w tym. Likwidując w "C" jedyny pociąg do Bielska - to chyba jakaś paranoja. |
Pamiętaj że każdy pasażer przynosi stratę, dlatego cięcia zawsze zaczyna się od najbardziej frekwencyjnych pociągów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczix
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 20:14, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Chyba nei powiesz że chcą za przeproszeniem udpić linie do Pszczyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|