Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
valeo
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: CHYBIE
|
Wysłany: Nie 9:36, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czy ktos wie jak bedzie wygladał rozkład jazdy na odc. Czechowice Dziedzice -Zebrzydowice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
semaforek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Nie 13:13, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja wiem że pociąg Katowice-Cieszyn ma zamiast do Cieszyna jeździć do Ostrawy. Poza tym to nie wiem co ma sie zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrev
Administrator
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Nie 13:41, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
semaforek napisał: | Ja wiem że pociąg Katowice-Cieszyn ma zamiast do Cieszyna jeździć do Ostrawy. Poza tym to nie wiem co ma sie zmienić. |
W sumie dobre rozwiązanie, Cieszyn nie generował aż takich potoków, jedynie w piątki ewentualnie trochę więcej studentów jeździło do Cieszyna, a tak w normalne dni to frekwencja za Zebrzydowicami była marna. Poza tym to także pociąg dla kolejarzy, zaczynających i kończących służbę o 18 i to oni głównie jeździli tym pociągiem z Czechowic, Zabrzegu. Jeżeli jednak ten pociąg będzie miał wydłużoną relację to wydaje mi się, że powinni zwiększyć jego długość, obawiam się że 1 jednostka może nie wystarczyć. Tym bardziej że na odcinku Pszczyna - Zebrzydowice często większosć miejsc siedzących w EN57 była już zajęta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 18:15, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Tak a propos składów wagonowych... Przestudiowałem sobie RJ 2002/2003 i policzyłem, że stosunek składów wagonowych do EZT był na linii Rybnik - Katowice (same osobówki) 50:50... Ciekawe, czy jeszcze kiedyś doczekamy się czegoś takiego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
semaforek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 18:16, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Raczej wątpie aby wróciły dobre czasy gdy połowa pociągów do Katowic to były składy (włączając w to pociągi Wodzisławskie i Chałupkowskie). Kurs jednego EZT jest tańszy od składu wagonowego gdyż nie trzeba wtedy płacić za lokomotywę no i jest mniejsza masa pociągu przez co jest niższa stawka za dostęp do torów. Może przybędzie jeden obieg wagonowy jak wznowią ruch na Tychy - Tychy Miasto i Gliwice-Bytom. Szanse na to są realne, bo będą potrzebne EZT do obsługi tamtych tras, a 4 sztuki które kupi Urząd Marszałkowski to za mało na te dwie nowe trasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arczix
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 21:49, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Niby jest jeden skład wagonowy który zachacza o Wodzisław ale co z tego w takiej godzinie ... szkoda zę nei jeedzie w dzień np w okolicach 12 ... 15 albo jak w rozkładdzie 2005-2006 o 18:12
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrev
Administrator
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 19:28, 07 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Niemcy zdradzą plany PKP PR?
Od 9 grudnia obowiązuje nowy rozkład jazdy pociągów w całej Europie. W Polsce wiemy już, jak pojadą ekspresy InterCity i dalekobieżne składy pośpieszne. Rozkład jazdy pociągów regionalnych w 16 województwach to na razie pilnie strzeżona tajemnica. Za to żadnych tajemnic nie mają przed Polakami Niemcy.
Już w najbliższą sobotę na stronach internetowych Deutsche Bahn (www.db.de) przeczytamy dokładnie, jak na przykład pojadą pociągi z Poznania do Gniezna, z Krakowa do Zakopanego, czy z Wrocławia do Jeleniej Góry.
- Zasada jest prosta. Na dwa miesiące przed wejściem w życie nowego rozkładu jazdy, każdy narodowy przewoźnik zobowiązany jest przekazać do UIC (Międzynarodowy Związek Kolei), jak pojadą pociągi po wprowadzonych zmianach. Niemcy z miesięcznym wyprzedzeniem wrzucają wszystko do internetu - tłumaczy Stanisław Biega ze Stowarzyszenia "Zielone Mazowsze", które opracowuje ofertę przewozową między innymi dla województwa łódzkiego.
Kiedy nasze PKP ujawnią kursy pociągów regionalnych? - Szczegóły są uzgadniane z samorządami wojewódzkimi, które zamawiają przewozy. Dopiero wtedy informacje zostaną podane do publicznej wiadomości - odpowiada Łukasz Kurpiewski, rzecznik spółki PKP Przewozy Regionalne.
A negocjacje PKP PR z urzędami marszałkowskimi trwają i nie zanosi się na to, że zakończą się w ciągu najbliższych dwóch tygodni. Na przykład w województwie wielkopolskim samorząd wojewódzki walczy o zwiększenie liczby pociągów. Problemem są, jak zawsze, pieniądze.
- Nie chcielibyśmy płacić więcej niż 72 mln zł. Tyle wynosiła bowiem dotacja w 2006 r. - podkreśla Wojciech Jankowiak, członek zarządu województwa wielkopolskiego.
Jednak, według nieoficjalnych informacji, PKP chcą od Wielkopolski wyższych dopłat. Nieoficjalnie pada kwota 82,5 mln zł. Podobna sytuacja jest w innych regionach kraju. Dlatego w tym tygodniu rozkładu z polskiego internetu nie poznamy.
- Wygląda na to, że znowu Niemcy zdradzą tajemnice PKP - mówi Stanisław Biega z "Zielonego Mazowsza".
Warto przypomnieć, że dwa lata temu podczas wizyty szefów Deutsche Bahn w Poznaniu rozważano koncepcję wejścia niemieckich kolei na polski rynek. na razie do tego nie doszło, ale monopol PKP został zerwany w województwie kujawsko-pomorskim. Tam od 9 grudnia za transport regionalny odpowiadać będzie spółka Arriva, która wygrała z PKP PR przetarg na obsługę linii lokalnych.
(źródło: Tomasz Cylka, Dziennik Polska, 6 listopada 2007)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EP07-135
MIŁOŚNIK
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 15:26, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Deutsche bahn udostępniło rozkład jazdy. Można go oglądać
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedyny błąd jaki się dopatrzyłem to brak Podhalanina rel. Szczecin (Świnoujście) - Zakopane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrev
Administrator
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pią 19:12, 09 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
To tak, wg rozkładu który wisi już na stronie DB będą dwa pośpiechy sezonowe, a nie jak to było do tej pory, jeden. Niestety oba jadą przez Pszczynę Szyndzielnia natomias będzie dalej przez Chybie śmigała, zmienią się nieco godziny kursowania. Pozostałe rzeczy możecie wpisać, Wy, można nawet wkleić rozkład
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blofeld
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Nie 17:35, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Nikt nie komentuje nowego rozkładu, wiec może ja pozwolę sobie na parę słów. Jak co roku rozkład identyczny i w sumie jak co roku powiela te same błędy i generuje nowe. To cholernie deprymujące że jakiś kretyn w urzędzie marszałkowski przyklepuje takie żenujące marnowanie naszych pieniędzy i jeszcze śmie szczycić się tym, że podpisał umowę na finansowanie tego złodziejstwa na następne 5 lat. Rozumiem że w tym okresie należy spodziewać się powtarzania tej parodii rozkładu. Skupie się na linii Rybnik - Pszczyna bo tu zawsze ogniskuje się kretyńskość naszego narodowego przewoźnika.
- Skandaliczny 27 minutowy takt w środku nocy został zastąpiony 42 minutowym - największy sukces chyba na tej linii. Tylko żaden właściwie z tych pociągów nie jest z niczym skomunikowany na Bielsko w Pszczynie (!!!) 44218 przyjeżdża 3 minuty po odjeździe osobówki do Zwardonia, bo oczywiście ma mijankę po drodze, która wydłuża jego bieg o 5 minut (turyści zapomnijcie też o przesiadce na Jeleśnie i Suchą w Żywcu).
- Dobrze, że przesunięto odjazd 44216 na 6:22, to troszkę bardziej ludzka pora, a to przecież jedyny pociąg na wycieczkę w góry skomunikowany z Wisłą, Zwardoniem i Zakopanym. A właściwie to tylko na Wisłę (33 minut czekania...) i Zwardoń (40 minut) bo "Ornak" jeździ w kilka weekendów w ciągu roku (straszny upadek tego pociągu, rozumiem że za rok leci). Na pociąg do Zwardonia czekamy 40 minut, ale oczywiście PKP nie uprzyjemni nam tego oficjalnie przedłużając 44216 do BB, żebyśmy na ładnym dworcu posiedzieli bo po co... Zawsze "jeden pociąg więcej" uruchomili.
- Weekendowy przyspieszony do Bielska jedzie w mojej ocenie godzinę za późno, ale tak jest od lat więc rozumiem, że to pasuje podróżnym (można byłoby zrobić skomunikowanie z last minut do Wisły, nie byłoby dublowania 715 do Żywca).
- 44220 o 13:40 i jego idealnie staktowany kolega 44222 o 14:40 poprawnie skomunikowane w Pszczynie na BB i Skalite. Następny 44234 mógłby spokojnie kontynuować takt bo w Pszczynie nic na niego nie czeka.
- 44224 o 18:11 idealnie połączony z Wisłą i równie pięknie rozminięty z Bielskiem (który dalej dowozi w Czechowicach na wygodną Skalnice do Krakowa i Oświęcimia) - zupełnie bezsensowna, nieuzasadniona zmiana. Jak on musi jechać o 18:11 to niech go chociaż podciągną te kilka kilometrów do Czechowic.
- W drugim kierunku pociąg o 5:16 z niczym nie skomunikowany, ale chyba o tej porze nie jest to konieczne. Drugi (i ostatni poranny) o 6:37 mógłby już być połączony z Bielskiem, ale nie jest, możliwa przesiadka z kierunku Wisły.
- 88231 o 14:16 nie skomunikowany dosłownie z niczym, szczęśliwie następne 44223 i 88233 udało się wygodnie połączyć z Tychami i Bielskiem. Co najważniejsze ostatni 44227 o 21:08 też zbiera podróżnych z wszystkich kierunków, w tym z leżącego na katafalku "Ornaka".
Na koniec dodam jeszcze, że czas podróży Rb-Psz wydłużył się o minutę dla osobówek. Zmiany w pospiesznych też chyba na gorsze: nocnik z Zakopanego nie dowozi już na rozsądną godzinę do Rybnika, jest o te półtorej godziny z późno, a do Szczecina też wyrusza o gorszej porze. Rzeźnia Kołobrzeska chyba troszkę za wcześnie jest wytrasowana bo przyjazd nad morze po 5:00 to chyba nic przyjemnego (i chyba kończy epokę wagonu leżalnego w tym pociągu).
Reszty tras nie chce mi się analizować, ale mniemam, że tradycyjne rozkomunikowania zostały uszanowane i dotrzymane. Dziwi mnie tylko brak poprawy czasu przejazdu do Katowic, liczyłem na to że gro osóbek zmieści się poniżej godziny.
pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworos
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: ORZESZE
|
Wysłany: Czw 14:41, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Na stronie przewozów regionalnych pojawił sie nowy rozkład jazdy pociągów i niestety znowu zostaliśmy "olani" żadnych nowych połączeń oraz brak dodatkowych pociągów co w przeciwieństwie Gliwice- Katowice dodatkowe 2 pary pociągów oraz Katowice- Bielsko dodatkowo 1 para pociągów. A już nie wspomnę o linii Bytom- Gliwice oraz Tychy Miasto- Katowice gdzie tam pociągi pojadą średnio co 20 min czy półgodziny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arteks
MIŁOŚNIK
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 15:50, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
jaworos napisał: | Na stronie przewozów regionalnych pojawił sie nowy rozkład jazdy pociągów i niestety znowu zostaliśmy "olani" żadnych nowych połączeń oraz brak dodatkowych pociągów co w przeciwieństwie Gliwice- Katowice dodatkowe 2 pary pociągów oraz Katowice- Bielsko dodatkowo 1 para pociągów. A już nie wspomnę o linii Bytom- Gliwice oraz Tychy Miasto- Katowice gdzie tam pociągi pojadą średnio co 20 min czy półgodziny. |
Moim zdaniem to ostatni kiepski rozkład dla naszego regionu. W przyszłym roku trzeba zrobić wszystko aby się to zmieniło i z pewnością się zmieni bo dochodzą mnie pewne pozytywne sygnały o jakichś planowanych zmianach.
Z drugiej strony Jaworos, tobie jako pracownikowi PKP PLK nie trzeba chyba uświadamiać pewnego podstawowego faktu. Po co tworzyć obecnie nowe pociągi na trasie Katowice-Rybnik kiedy wierz dobrze, że przed nami III najdłuższy etap remontu Brada-K-ce Ligota i ogromne uciążliwości z tym związane oraz opóźnienia pociągów po 30 minut oraz trudy ich przepchania wąskim gardłem jakim jest linia Tychy-Jaśkowice. Przy obecnej ilości pociągów były z tym problemy i sam byłem świadkiem jak w Łaziskach Średnich jednostka czekała na krzyżowanie 20 minut...
Zejdź więc na ziemię ze swoimi utyskiwaniami i oczekiwaniami, a jestem przekonany, że rozkład 2008/9 przyniesie nam więcej satysfakcji... ba ja nie przypuszczam. Ja to wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworos
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: ORZESZE
|
Wysłany: Czw 17:32, 29 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Arteks za bardzo jesteś optymistycznie na PKP nastawiony jakbyś trochę na PKP popracował to takim optymistą byś nie był . A problemu w czasie remontu by nie było z ilością pociągów przecież część mogą na czas remontu odwołać i po problemie tj na odc Czechowice- Bielsko tylko trzeba chcieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
valeo
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: CHYBIE
|
Wysłany: Pią 16:44, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czy cos wiadomo nt pociagu rel. Ostawa Svinow<6:08>-Katowice/przez Czechowice Dz. podobno ma byc obsługiwany przez ĆD czy to prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
semaforek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 18:14, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Tak wynika z rozkładu jazdy że to będzie CD go zestawiało. Niestety [link widoczny dla zalogowanych] nie widzi tego pociągu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
spin
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice
|
Wysłany: Pon 20:31, 03 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
"Moim zdaniem to ostatni kiepski rozkład dla naszego regionu. W przyszłym roku trzeba zrobić wszystko aby się to zmieniło i z pewnością się zmieni bo dochodzą mnie pewne pozytywne sygnały o jakichś planowanych zmianach."
Mam nadzieje że zapełnią te dziury o niektórych porach.
"Z drugiej strony Jaworos, tobie jako pracownikowi PKP PLK nie trzeba chyba uświadamiać pewnego podstawowego faktu. Po co tworzyć obecnie nowe pociągi na trasie Katowice-Rybnik kiedy wierz dobrze, że przed nami III najdłuższy etap remontu Brada-K-ce Ligota i ogromne uciążliwości z tym związane oraz opóźnienia pociągów po 30 minut oraz trudy ich przepchania wąskim gardłem jakim jest linia Tychy-Jaśkowice. Przy obecnej ilości pociągów były z tym problemy i sam byłem świadkiem jak w Łaziskach Średnich jednostka czekała na krzyżowanie 20 minut..."
To fakt że czeka nas remont najdłuższego odcinka ale miejmy nadzieję że pierwszy przetarg się odbędzie(nie tak jak ostatnio anulowany) i roboty wypadną na Lipiec,Sierpień,(...)
Nieprawda że Tychy Jaśkowice są wolnym gardłem ta linia jest tak samo jednotorowa jak zastępowany przez nią odcinek, podobnie z szybokością. A to że pociagi z Kat. czekały tak długo w Łaziskach i Jaśkowicach nie jest winą jednego toru czy nawet szybkości(która wcale nie jest tak mala!) tyko rozkładu który nie jest ułożony pod mijanki na tej linii. W dodatku Autobusy generowaly czasem niesamowite opóźnienia i to głównie przez nie trzeba bylo czekać w Jaśowicach.
>Zejdź więc na ziemię ze swoimi utyskiwaniami i oczekiwaniami, a jestem >przekonany, że rozkład 2008/9 przyniesie nam więcej satysfakcji... ba ja >nie przypuszczam. Ja to wiem
Ja też choć martwi mnie 802 który jedzie ok 20 min wcześniej ->będzie trzeba wcześniej wstawać oj:/
Ciekawe jak wypadną pociągi Katowice-Gliwice nie mogę się ich doszukać w tabelach na pr.pkp.pl a hafas nowy nie działa.
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaworos
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: ORZESZE
|
Wysłany: Wto 10:58, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja bym miał takie propozycje do nowego rozkładu jazdy 2008/9:
Katowice- Rybnik
4.30; 5.30; 6.30; 7.30; 9.30; 11.00; 12.20; 13.25; 14.25; 15.10; 15.50; 16.30; 17.30; 18.40; 20.10; 21.25; 23.15
Rybnik- Katowice (godz przyj w Katowicach)
5.20; 6.30; 7.35; 8.15; 8.50; 9.40; 10.35; 11.40; 12.50; 14.40; 15.40; 16.40; 17.45; 18.55; 20.20; 21.40; 23.30
Poza tym pośpieszne Hutnik, Stoczniowiec oraz Bieszczady!!!oraz Ex Skarbek albo jakieś TLK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EP07-135
MIŁOŚNIK
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 17:02, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ja bym miał takie propozycje do nowego rozkładu jazdy 2008/9:
Katowice- Rybnik
4.30; 5.30; 6.30; 7.30; 9.30; 11.00; 12.20; 13.25; 14.25; 15.10; 15.50; 16.30; 17.30; 18.40; 20.10; 21.25; 23.15
Rybnik- Katowice (godz przyj w Katowicach)
5.20; 6.30; 7.35; 8.15; 8.50; 9.40; 10.35; 11.40; 12.50; 14.40; 15.40; 16.40; 17.45; 18.55; 20.20; 21.40; 23.30
Poza tym pośpieszne Hutnik, Stoczniowiec oraz Bieszczady!!!oraz Ex Skarbek albo jakieś TLK |
Rozmarzyłeś się @Jaworos, i to bardziej niż bardziej
Co do bieszczadów chodzą plotki (teraz!), że PR w przyszłym rozkładzie przeniesie Bieszczady do Raciborza. Ponieważ PKP PR wynosi się z wagonowni w Gliwicach, na rzecz PKP Intercity. Swoją drogą pociąg do Zagórza jeździ jak dla mnie okrężną trasą (przez Rzeszów ?), by ten pociąg przyniósł frekwencje, to najmądrzejszym pomysłem było by puszczenie go przez Stróże i to z grupą Krynicką .
Czego byśmy sobie nie życzyli ? Może pendolina Praga - Ostrava przedłużyć do Rybnika ? Wiemy jaki jest od 9 Grudnia. Obecnie możemy atakować PKP PR (lub ewentualnie PKP Intercity), o dostosowaniu rozkładu do potrzeb Rybnickiego Okręgu Węglowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
semaforek
Administrator
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 19:09, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
EP07-135 napisał: | Swoją drogą pociąg do Zagórza jeździ jak dla mnie okrężną trasą (przez Rzeszów ?), by ten pociąg przyniósł frekwencje, to najmądrzejszym pomysłem było by puszczenie go przez Stróże i to z grupą Krynicką . |
Grupa Krynicka moze by była i fajnym pomysłem, tylko niestety jest taki szkopuł że to by wydłużyło czas jazdy o jakieś 20 minut. Najszybciej do Zagórza by było jakby jechać łącznicą omijającą Stróże. Choć nawet jeśli już tak bardzo PR chce jeździć przez Rzeszów tym pociągiem no to możnaby na przykład Jasło omijać łącznicą, to już by było 20 minut zysku czasowego, a postój dla Jasła zrobić w Gliniczku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
han
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Sob 14:27, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
w Rybniku dostepny jest juz od czwartku nowy SRJP w cenie 47pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|