Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
semaforek
Administrator

Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 19:20, 08 Lip 2006 Temat postu: kible zamiast bohunów w ROW |
|
|
Jak niektórzy zauważyli w ostatnim czasie zmiejszyła się w naszym regionie ilość pociągów obsługiwanych za pomoca tradycyjnych składów lok+wagony. Jeste to efekt polityki PR'u polegającej na zastępowaniu składów wagonowych jendostakami EN57. W ostatnim czasie jedynymi wagonami jakie można było spotkać w regionie były Bdhpumn (nie licząc krótkego epizodu zimowego gdy jeździły Bh lub B). Niestety mimo młodego wieku (10-15 lat) już u nas nei jeżdżą. Jeszcze na początku rozkładu jazdy 2004/2005 połowa pociągów na trasie Rybnik-Katowice (7 par) była obsługiwana składami EU07+Bdhpumn. Po późniejszycvh poprawkach do obecnego rozkładu jazdy ostały się 3 pary. Po ostatnich poprawkach do rozkładu jazdy nie mamy u nas żadnego pociągu pociągu osobowegho prowadzonego składem lok+wagony. Na wszystkich pociągach osobowych do Rybnika i Raciborza jeżdżą kible. Wagonownia Racibórz obecnie daje wagony na jeden obieg (na Hutnika). Bywały i czasy że wagony na Hutnika były Belskie więc bardzo prawdopodobne że i na ten pociąg wkrótce Racibórz nie będzie dawał wagonów. Wagony które jeździły na lokalnych osobówkach poszły albo do innych wagonowni albo stoją w krzakach.
Może macie jakieś lepsze onformacje ode mnie. Prosze o komentarz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Andrev
Administrator

Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 19:47, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Z powodów braków wagonowych, braku pieniędzy na ich modernizację, a także wzrost liczby pociągów (pociągi sezonowe, głównie dalekobieżne pośpieszne) na Hutniku obecnie jeżdżą wagony bdhpumn (bohuny). Taka sytuacja potrwa przez całe lato. Jeden z kilku pociągów obsługiwanych przez wagony z wagonowni Racibórz, relacji Bielsko Biała-Racibórz i odwrotnie w tej chwili także obsługiwany jest przez jednostkę elektryczną. Poprzez wystawianie jednostek elektrycznych na mimo wszystko dalekie trasy, komfort jazdy w głośnych, zdezelowanych, a często brudnych EZTach spada ogromnie. Nie mam pojęcia kiedy sytuacja się zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Stachu
Gość
|
Wysłany: Nie 20:47, 01 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
andrev1989 napisał: | Z powodów braków wagonowych, braku pieniędzy na ich modernizację, a także wzrost liczby pociągów (pociągi sezonowe, głównie dalekobieżne pośpieszne) na Hutniku obecnie jeżdżą wagony bdhpumn (bohuny). Taka sytuacja potrwa przez całe lato. Jeden z kilku pociągów obsługiwanych przez wagony z wagonowni Racibórz, relacji Bielsko Biała-Racibórz i odwrotnie w tej chwili także obsługiwany jest przez jednostkę elektryczną. Poprzez wystawianie jednostek elektrycznych na mimo wszystko dalekie trasy, komfort jazdy w głośnych, zdezelowanych, a często brudnych EZTach spada ogromnie. Nie mam pojęcia kiedy sytuacja się zmieni. |
Już się zmieniła bo do Hutnik jedzie na normlanym składzie. A część obiegów jest pod bohunami
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrev
Administrator

Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 15:21, 02 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie też to zauważyłem, a wcześniej wymienione zmiany dotyczyły chyba tlyko wakacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|