Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Informacje n.t. szlaku Rybnik - Katowice.
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 19:32, 03 Lut 2007    Temat postu: Re: Rybnik-Leszczyny ( Po jednym torze ?!)

Nomit napisał:
z Rybnika do Leszczyn jakiś czas jeździ się po jednym Torze po LEWYM a czemu Prawy zamknięty wie ktoś coś na ten temat , tor jest chyba nie czynny od około 6 Miesięcy !

Tor prawy jest w bardzo dobrym stanie, a pociągi nie jeżdżą po dwóch torach z powodu uszkodzenia podpór wiaduktu nad ul. Mikołowską. Słyszałem, że w tym roku PKP ma wreszcie wyremontować ten wiadukt Laughing Jak się coś więcej na ten temat dowiem to napiszę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie 15:35, 04 Lut 2007    Temat postu:

Na szlaku Leszczyny-Rybnik to już od długiego czasu jeździ się po jednym torze. Zaczęło się od tego że jeździło sie po torze nr2 (obecnie zamkniętym) bo był remont wiaduktu nad ul. Mikołowską w torze nr1. Następnie tor nr1 otwarto a nr2 zamknięto w celu wyremontowania go. Gdy otwarto tor nr2 jeździły tam tylko tylko jednostki elektryczne, bo wtedy swtwierdzono słabość wiaduktu. Po pewnym czasei tor nr2 zamknięto całkowicie i teraz jeździmy tylko po torze nr1. Wygląda to tak ze tor nr2 został poremontowany oprócz wiaduktu nad ul. Mikołowską, a tor nr1 jest w złym satnie, ale w tym torze poremontowany jest wspomniany wiadukt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie 23:24, 04 Lut 2007    Temat postu:

Odpowiedź jest taka sama jak na pytanie "dlaczego PKS Rybnik kupuje autobusy kilkuletnie, a nie fabrycznie nowe".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 20:43, 11 Lut 2007    Temat postu:

Jechałem dzisiaj z Leszczyn do Rybnika i stan toru zamkniętego wygląda następująco:
Od Leszczyn do post. Kamień są położone podkłady betonowe, na przejździe w Kamieniu są drewniane i na wiadukcie nad linią piaskową i wszystkich wiaduktach na Paruszowcu. Jak się dowiedziałem od kolejarzy zły stan wiaduktu spowodowała nieostrożność Mechanika prowadzącego pociąg towarowy, remont wiaduktu ma ponoć nastąpić w tym roku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 22:18, 26 Lut 2007    Temat postu:

Mam nowe newsy co do linii kolejowych w naszym regionie. PKP PLK naprawdę ostro ma się za nie brać. Kolega z PLKi powiedział mi dwie ciekawostki, które potwierdzają nasze różne przewidywania. Z tym, że jest już więcej szczegółów: 1) wiadukt na Mikołowskiej ma być w tym roku całkowicie przebudowany (tor prawy w kier. Leszczyn) i ma zmienić diametralnie swój wygląd - coś a'la wiadukt łukowy(!) 2) W tym roku mają poddać gruntownej modernizacji odcinek Orzesze Jaśkowice - Łaziska Brada (Jaworos miał rację). A swoją drogą prace będą kontynuowane między K-cami a Ligotą i Rybnikiem a Leszczynami. Ponoć jest już decyzja o odbudowie Brady jako mijanki, a co do zamknięcia to możliwe że zostanie zamknięty Mikołów a Orzesze ocaleje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 18:44, 27 Lut 2007    Temat postu:

Moim zdaniem zamykanie Orzesza i Mikołowa, a zamiast tego odbudowa Brady nie mają sensu, bo i tak bysmy mieli szlak długi na 10km tyle że zamiast między Orzeszem i Mikołowem to między Bradą i Jamną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 18:47, 27 Lut 2007    Temat postu:

Nomit napisał:
zaś KKS.......

Nie koniecznie, jak w PR ktoś pomyśli (to z reguły zdarza się bardzo rzadko, choć się to zdarza) to puszczą osobówki przez Tychy

Katowice-Katowice Ligota
To chyba będzie remont w ramach modernizacji linii Katowice-Petrovice u Karvine pod 160.

Orzesze Jaśk- Łaziska Górne Brada.
Według mnie bardzo możliwe jest zamknięcie Orzesza, nie rozwali to znacznie rozkładu jazdy bo najbliższa mijanka jest w Jaśkowicach. Co do Mikołowa pociągi mają mijania się w Mikołowie Jamnej. Szkoda stacji Orzesze. Tor Żorski (przy peronie) był zarośnięty a na czas remontu ożył, a teraz wszystko pójdzie się .... W sumie układ mijanek pozwala na likwidacje Orzesza i Mikołowa, gdy zostanie odbudowana Brada. : Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad

Rybnik-Leszczyny
Nowy wiadukt, no to nowośc zupełenie, lecz boje się że jak zrobią nowy pod torem nr 2, to czy nie zamkną pod torem nr 1 (bodajże jest tam już ograniczenie)

Co do remontów doszło do mnie jeszcze że ma być w tym roku wyremontowany odcinek Rybnik-Sumina (gdzie jest teraz 50 km/h)

Remonty,remonty tylko skąd kasy, czasu i firmę porządną do tego wezmą.
Ja Torpol z kilkunastokilometrówym bawił się 3 miechy. Już słysze przekleństwa pasażerów ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 22:57, 28 Lut 2007    Temat postu:

Stachu from Rybnik napisał:
Nomit napisał:
zaś KKS.......

Nie koniecznie, jak w PR ktoś pomyśli (to z reguły zdarza się bardzo rzadko, choć się to zdarza) to puszczą osobówki przez Tychy
W sumie układ mijanek pozwala na likwidacje Orzesza i Mikołowa, gdy zostanie odbudowana Brada. : Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad Mad
Co do remontów doszło do mnie jeszcze że ma być w tym roku wyremontowany odcinek Rybnik-Sumina (gdzie jest teraz 50 km/h)
Remonty,remonty tylko skąd kasy, czasu i firmę porządną do tego wezmą.
Ja Torpol z kilkunastokilometrówym bawił się 3 miechy. Już słysze przekleństwa pasażerów ...

Wiesz co, osobówki przez Tychy to nie jest głupi pomysł, szczególnie niektóre - np. jakieś przyspieszone, Kormoran czemu nie?! Ale zwykłe to chyba nie bo odcinek Tychy-Katowice Ligota będzie zaniedługo bardzo obciążony przez SKM. Zamknięcie Orzesza byłoby totalną głupotą. Wystarczy jakieś małe zapchanie Jaśkowic i będzie problem. Moim zdaniem Orzesze musi zostać! A co do Rybnik-Sumina to ja już słyszę to od roku. Ponoć pretekstem miałyby być pomału przygotowania pod remont magistrali E30 co będzie powodowało, że sporo pociągów tranzytowych pojedzie od Kędzierzyna przez Rybnik-Czechowice-Oświęcim do Krakowa. Przyobecnych prędkościach i obecnej prędkości oraz perturbacjach z zamknięciem jednego toru między Jejkowicami a Suminą ta linia już się zatyka (szczególnie pod koniec tygodnia) a co dopiero jeśli faktycznie ilość pociągów drastycznie by wzrosła?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 20:21, 01 Mar 2007    Temat postu:

Co do odcinka Rybnik-Sumina via.Jejkowice to tor prawy (kier sumina) jae otwarty na odcinku Rbc-Jejkowice[bawią się z tym najpierw zamkneli tor tor prawy a potem lewy] z powodu złego stanu wiaduktu w Zabrzydowicach. Od Jejkowic czynny tor lewy do Suminy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 23:28, 01 Mar 2007    Temat postu:

czyli mam rozumieć RbC-Jejkowice jeździmy po torze nr1, Jejkowice-Sumina czynny tor nr2

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 12:15, 02 Mar 2007    Temat postu:

Jest już zatwierdzona uchwała że w 2007 roku bedzie remontowany szlak Jaśkowice- Łaziska Brada do km14.3 a takze wiadukt przy ul. Mikołowskiej na Paruszowcu. W 2008 roku ma byc dalej kontynuowany remont z Brady do Ligoty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią 12:40, 02 Mar 2007    Temat postu:

A do jakiej prędkości mają robić Jaśkowice-Brada ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 18:02, 02 Mar 2007    Temat postu:

Widziałem machinę tydzień temu jak jechała z Rybnika do Suminy..Podobną machinę widziałem w lipcu 2006, a remont jednak nie nastąpił. Linia zapchana dziś przy RBC (od strony Rybnika) stały 2 brutta. Czekały na wyminięcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 22:02, 02 Mar 2007    Temat postu:

semaforek napisał:
A do jakiej prędkości mają robić Jaśkowice-Brada ??

90 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 15:15, 03 Mar 2007    Temat postu:

Na Jaśkowice-Leszczyny też miało być 90 a jest 80.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Sob 15:40, 03 Mar 2007    Temat postu:

Stachu from Rybnik napisał:
Na Jaśkowice-Leszczyny też miało być 90 a jest 80.

poczekaj az wyremontuja calosc to podniosa predkosc na calym szlaku albo 90km/h albo 100km/h. po co narazie na takim krotkim odcinku 90 km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 15:02, 09 Mar 2007    Temat postu:

Przekształciłem trochę nazwę tematu i w związku z tym proszę Was, abyście w tym temacie i tylko w tym pisali wszystko na temat zmian i informacji dotyczących szlaku Rybnik - Katowice, przez Orzesze.

Czynię tak z powodu zapobiegania bałaganowi na forum i ogólnego jego czyszczenia ze zbędnych wątków.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 15:14, 10 Mar 2007    Temat postu:

Dowiedziałem się, że firmie Torpol ma być wytoczony proces sądowy, w sprawie remontu odcinka Lesczyny-O. Jaśkowice.

Powodem tego jest, za duża podsypka w Leszczynach. Pociąg przejeżdżający pod wiaduktem w Leszczynach, musi opuścić pantografy.

Info nieoficjalne więc nie gwarantuje tego faktu na 100%.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Czw 20:54, 15 Mar 2007    Temat postu:

Witam!
Na odcinku z leszczyn do czerwionki podniesiono wreszcie szybkość z 40 do 60km/h świadczy o tym sygnał D6 który stoi za peronami w leszczynach.
Niestety tak jak już napisano stoi też tam We2 czyli opuścić pantrografy nie jest tego dużo-kawaleczek jakieś 50m ale jest. Słychać w ezt jak pantoraf jedzie w dół i widać że oświetlenie przechodzi na zasilanie z akumulatorów.
Nie bedzie a przynajmniej nie w nadchadzącym roku szybkości 90km/h na remontowanym odcinku- plk podało na swojej stronie tabele z szybkościami i wynika z niej że towar+osob+szynobusy mają vmax=80km/h.
Remont odcinka z jaśkowic do łazisk powinien rozpocząć się na wiosnę jednak nie nie wiem kto miałby to robić lub kto wygrał przetarg. Wszystkie wagony mieszkalne i maszyny torowe które jeszcze nie dawno stały na bocznicy w jaśkowicach odjechały.
Co jakiś czas na szlak w nocy po 24.00 na tory wyjeżdza jakaś maszyna(jaskowice-czerwionka) nie wiem co oni tam robią ale często coś się zmienia z ułożeniem tłucznia raz jest go więcej pomiędzy szynami, raz na zewnątrz. ostatnio nawet nasypali jakiś nowy bardzo jasny tłuczeń.

nie wiem czy ktoś zauważył ale przy torze parzystym z leszczyn do rybnika zdemontowano już dość dawno semafory odstępowe zostały tylko słupy, po co? Remont tego wiaduktu w paruszowcu jest bardzo prawdopodobny ponieważ z tabeli szybkości z stron plk znikneło 0km/h a pojawiło się 80km/h. i dobrze bo z torem niepatrzystym który ma drewiane podklady(tor parzysty (struno??)betonowe od leszczyn do rybnika za wyjątkiem wiaduktów) jest coraz gorzej w dodatku jest ograniczenie od września/października


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 10:07, 16 Mar 2007    Temat postu:

Cytat:
nie wiem czy ktoś zauważył ale przy torze parzystym z leszczyn do rybnika zdemontowano już dość dawno semafory odstępowe zostały tylko słupy, po co? Remont tego wiaduktu w paruszowcu jest bardzo prawdopodobny ponieważ z tabeli szybkości z stron plk znikneło 0km/h a pojawiło się 80km/h. i dobrze bo z torem niepatrzystym który ma drewiane podklady(tor parzysty (struno??)betonowe od leszczyn do rybnika za wyjątkiem wiaduktów) jest coraz gorzej w dodatku jest ograniczenie od września/października

Tor lewy (kier. Leszczyny) jest w złym stanie będzie w przyszłym roku wyremonowany, niestety zostanie ograniczenie na wiadukcie nad Mikołowską. Natomiast wiadukt prawy (kier Leszczyny) zostanie rozebrany, a na jego miejscu zostanie postawiony nowy.
----------------------------------------
A co do wiaduktu w Leszczynach, to pewnie zostanie rozebrany i postawiony nowy. Trudno żeby sęi a torami tak bawili. Pewnie na koszt firmy Torpol


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 1 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island