Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Informacje n.t. szlaku Rybnik - Katowice.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pon 10:55, 27 Paź 2008    Temat postu:

Co do szlaku Czerwionka Dębieńsko- Leszczyny to na niestrzeżonych przejazdach kolejowych mamy już ograniczenie do 20km/h. PLK pobija kolejny rekord głupoty!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
han




Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 13:58, 27 Paź 2008    Temat postu:

i teraz to maszynista ma uwazac czy samochod nie przejezdza przez przejazd, wszystko z powodu jakiegos glupka! sens remontu tego odcinka wydaje sie teraz zupelnie niepotrzebny, kocham PLK..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 14:29, 27 Paź 2008    Temat postu:

jaworos napisał:
Co do szlaku Czerwionka Dębieńsko- Leszczyny to na niestrzeżonych przejazdach kolejowych mamy już ograniczenie do 20km/h. PLK pobija kolejny rekord głupoty!!!


Zaniedługo, to pociągi będą ustępowały pierwszeństwa samochodom... Totalny obłęd i idiotyzm osób odpowiedzialnych za takie decyzje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 16:23, 27 Paź 2008    Temat postu:

No to ciekawe po co robili remont 2 lata temu, jak czas przejazdu się teraz zbytnio nie róźni ? Trzeba będzie do PLKi jakieś poważne pismo wysłać, przy okazji zrobić aferę medialną ...

Edit: Wysłałem maila do nowin, jak możecie też wysyłajcie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Pon 17:08, 27 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 16:34, 27 Paź 2008    Temat postu:

Jeśli ograniczenie nie wynika ze stanu nawierzchni na przejeździe lub braku widoczności z powodu np. roślinności to jestem zdecydowanie za aferą medialną! Większej głupoty niż stawianie ograniczeń przez kierowców debili dawno nie słyszałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fazik




Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: CZerwionka

PostWysłany: Śro 20:29, 29 Paź 2008    Temat postu:

han napisał:
Tory juz wczesniej polozyli, wczoraj plaser je podbijal a dzisiaj sieciowcy szaleli na wiadukcie nad Mikolowska. W tym tygodniu pewnie siec bedzie juz wisiala.


dzisiaj coś tam energetyka działała =)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
han




Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 11:22, 30 Paź 2008    Temat postu:

codziennie cos tam robia, siec jest juz zawieszona na dwoch nowych slupach trakc. od strony peronu, na wiadukcie wisialy juz izolatory wiec pewnie juz niedlugo caly odcinek bedzie gotowy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez han dnia Czw 11:22, 30 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią 0:01, 31 Paź 2008    Temat postu:

Most nad Mikołowską jest już przejezdny dla pociągów roboczych. Dzisiaj dalej grzebał sieciowy przy trakcji, tym razem na samym moście. Wyglada na to, że lada dzień odbiorą i otworzą most.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 10:02, 31 Paź 2008    Temat postu:

Dzięki miejscowej patologii i wspaniałych 20stek pomiędzy Dębieńskiem a Leszczynami wczoraj ok 19stej otwarli wagon z koksem i ruch był sparaliżowany na ok 2 godziny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie 11:54, 02 Lis 2008    Temat postu:

Więc ograniczenia prędkości na przejazdach między Dębieńskiem, a Leszczynami wynikają z przekroczenia iloczynu ruchu. Zgodnie z rozporządzeniem ministra transporku PLKa powinna tam postawić przynajmniej sygnalizację świetlną. Pewnie nie nastąpi to z dnia na dzień, więc... stoi sobie 20km/h Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 15:55, 02 Lis 2008    Temat postu:

gajdzik napisał:
Zgodnie z rozporządzeniem ministra transporku PLKa powinna tam postawić przynajmniej sygnalizację świetlną. Pewnie nie nastąpi to z dnia na dzień, więc... stoi sobie 20km/h Sad


Zastanawiające jest to, czemu takich zabezpieczeń, jakimi są SSP, i TOPy nie postawiono podczas remontu tego odcinka... PLK znowu poszła po najmniejszej linii oporu, przecież mogli wpaść na to, że prędzej czy później będą musięli tam takie zabezpieczenia postawić. Tam są przynajmniej dwa przejazdy, na których powinna stać sygnalizacja, na odcinku między Leszczynami, a Dębieńskiem. Zamontowanie sygnalizacji potrwa dość długi okres czasu niestety...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 11:51, 03 Lis 2008    Temat postu:

Jak dla mnie sygnalizacja jest wyczerpująca - znak "stop" i krzyż - to powinno wystarczyc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 15:46, 03 Lis 2008    Temat postu:

gajdzik napisał:
Więc ograniczenia prędkości na przejazdach między Dębieńskiem, a Leszczynami wynikają z przekroczenia iloczynu ruchu. Zgodnie z rozporządzeniem ministra transporku PLKa powinna tam postawić przynajmniej sygnalizację świetlną. Pewnie nie nastąpi to z dnia na dzień, więc... stoi sobie 20km/h Sad

To tak nagle po wypadku iloczyn ruchu się podniósł ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dehu




Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 19:48, 03 Lis 2008    Temat postu:

Wytłumaczcie laikowi co to jest ten iloczyn ruchu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik-Niedobczyce

PostWysłany: Pon 20:20, 03 Lis 2008    Temat postu:

Nawet portal [link widoczny dla zalogowanych] się zajął sprawą "dwudziestek" i dobrze temat podsumowuje już tytuł:

Pasażerowie już cierpią przez jednego szaleńca

Są pierwsze skutki niedawnego wypadku na przejeździe kolejowym w Czerwionce: pociągi na linii Rybnik – Katowice zwalniają do 20 km/h.

Przypomnijmy, przed prawie dwoma tygodniami ścigający się z pociągiem fiat punto wpadł wprost pod koła pociągu. Okazało się, że kierujący autem 19-latek nie miał prawa jazdy, a według świadków wypadku przyczyną wypadku była brawura i totalny brak ostrożności.

Od razu po wypadku prace nad wyjaśnieniem wszystkich okoliczności podjęła specjalna komisja powołana przez dyrektora Zakładu Linii Kolejowych PKP PLK w Gliwicach. Wraz z rozpoczęciem prac komisji, na każdym niestrzeżonym przejeździe jadące z prędkością 80 km/h pociągi zwalniają do 20 km/h, wydłużając w ten sposób czas przejazdu na linii Rybnik – Katowice.

Dlaczego z powodu głupoty jednego kierowcy cierpią wszyscy pasażerowie? - Wprowadzenie ograniczenia prędkości było konieczne ze względu na bezpieczeństwo prac komisji. Dopiero po zakończeniu jej działalności zostanie podjęta ostateczna decyzja czy ograniczenie zostanie utrzymane czy nie. Komisja zbada funkcjonowanie przejazdu na ul. Młyńskiej od podstaw i może zaproponować różne rozwiązania, od ograniczenia prędkości do przebudowy przejazdu, na którym doszło do wypadku – powiedział nam rzecznik prasowy Zakładu Linii Kolejowych w Gliwicach Edward Wachtarczyk.

Jak długo potrwają prace komisji, a tym samym niedogodności pasażerów, nie wiadomo.
---
I sam stwierdzam: przez jednego głupka cierpią setki ludzi. Moim zdaniem wywyższy delikwent powinien za to wszystko (czyt. koszty usuwania wypadku i wszelakie opóźnienia i ograniczenia) w jakiś sposób zapłacić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 21:35, 03 Lis 2008    Temat postu:

Cytat:
sam stwierdzam: przez jednego głupka cierpią setki ludzi. Moim zdaniem wywyższy delikwent powinien za to wszystko (czyt. koszty usuwania wypadku i wszelakie opóźnienia i ograniczenia) w jakiś sposób zapłacić

Za opoźnienia spowodowane bezpośrednio wypadkiem zapłaci na pewno, ale za te spowodowane ograniczeniami nie. To PLKa wprowadziła ograniczenie, więc niech sobie sama za to płaci. Nie bronie tego idioty, ale jakieś zasady muszą być. Z resztą 19 lat, bez prawka ... . A teraz wypadek i samochód do kasacji,a prokuratura podejmuje odpowiednie czynności. Długo będzie żałował swojej głupoty ... nic tylko pozazdrościć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Pon 21:36, 03 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 23:00, 03 Lis 2008    Temat postu:

Czyli komisja po prostu sprawdzała iloczyn ruchu.

Iloczyn ruchu = ilość pociągów * ilość samochodów, które przejeżdżają przez przejazd w ciągu doby. W zależności od jego wielkości (oraz innych czynników) ustala się kategorię przejazdu: A, B, C, D, E, F. Nie znam dokładnych wartości. Na pewno można je znaleźć na stronie Ministerstwa Tansportu we właściwym rozporządzeniu. Innymi czynnikami są np. widoczność, prędkość szlakowa linii kolejowej, kategoria drogi.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzysiek




Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 23:26, 05 Lis 2008    Temat postu:

brak mi słów... co tu do cholery badać???????!!!!!!!!!! dla mnie jedyne co mozna zbadać to ludzi którzy wpadaja na te idiotyczne pomysły wprowadzając ograniczenia na przejazdach kolejowych bo chyba nie mają równo pod sufitem... Sprawa jest jasna i jednoznaczna - WINA KIEROWCY -a nie maszynisty czy ptaszka siedzacego na drzewie - dziękuje, dobranoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 0:11, 06 Lis 2008    Temat postu:

Niestety takie mamy prawo i takie rozporządzenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 21:50, 06 Lis 2008    Temat postu:

Krzysiek napisał:
brak mi słów... co tu do cholery badać???????!!!!!!!!!! dla mnie jedyne co mozna zbadać to ludzi którzy wpadaja na te idiotyczne pomysły.


Zgadzam się z Krzyśkiem. Sprawa pachnie absurdem bo albo ktoś w PLK źle ocenił ten przejazd nie stawiając tam sygnalizacji i dzwona albo też ktoś dobrze go zakwalifikował, a teraz popadł w jakąś poważną histerię bo jeden wypadek na okres 2 lat wcale nie świadczy o tym, że przejazd jest niebezpieczny...

A z innej beczki to dzisiaj na wiadukcie nad Mikołowską w Rybniku przeprowadzano próbę obciążenia dwiema elektrowozami ET22.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 18 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island