Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Informacje n.t. szlaku Rybnik - Katowice.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 0:59, 05 Sty 2008    Temat postu:

Ja napiszę krtką analize. Wynika z tej rozpiski że 3 pociągi pojadą przez Zabrze Makoszowy, oraz kilka przez Łaziska Średnie i Katowice Murcki/Podlesie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Sob 9:31, 05 Sty 2008    Temat postu:

nie wiem czy ktoś zauważył ale niemal wszystkie pociągi w jaskowicach zatrzymują się przy peronie 1. Podobno to wynik jakoegoś zdarzenia w którym jakaś kobieta wpadła(coś jej wpadło??) pomiędzy peron a pociąg, nie wiem dokładnie o co chodzi ale ponoć wizytę złożył już prokurator.
Faktem jest że tor(wyremontontowany, niedokończony) przy początku peronu 2 jest nadmiernie podniesiony tak że główka szyny jest na wyskokości płyt peronowych(!!!). Rzeczywiście żeby wejść do EZT trzeba się ponaciągać, a co z osobami starszymi?
Nad drutem trakcyjnym wisi jakiś drut(z haczykami S) i wygląda to jakby trakcja była trochę podniesiona.
p.s.
803 który właśnie przejechał składał się z 6 x bhp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 11:47, 05 Sty 2008    Temat postu:

spin napisał:
nie wiem czy ktoś zauważył ale niemal wszystkie pociągi w jaskowicach zatrzymują się przy peronie 1. Podobno to wynik jakoegoś zdarzenia w którym jakaś kobieta wpadła(coś jej wpadło??) pomiędzy peron a pociąg


Nie wiem, czy to może być również przyczyną, ale w Aktualnościach TVP3 mówili o tym peronie, na prawde osoby młode i raczej wysportowane miały problem z wsiadaniem do pociągu, nie mówię już o osobach starszych, czy z np. wózkiem dziecięcym, czy inwalidzkim... Wypowiadał się również jeden z kolejowych dyrektorów na Śląsku ale nie wiem już której spółki (chyba PLKi), że przyjmują to do wiadomości. Po prostu może nastawnia dostała dyspozycje o kierowaniu pociągów na właśnie ten peron, na którym wsiadanie do pociągu jest nieco łatwiejsze.

A co do pociągu z Bhp, to raczej to były Bdhpumny, czyli bohuny, bo katowicka wagonownia nie ma już bip, ostatnie dwie już nie jeżdżą bo wygasł im okres rewizji. Bohuny to może był podsył z linii Katowice - Żywiec - Zwardoń, gdzie na posylwestrowych pociągach gdzie wzmocniono większosć składów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrev dnia Sob 11:47, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Sob 11:59, 05 Sty 2008    Temat postu:

oczywiście to były wagony bdhpumn a nie bipy, chochlik :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle

PostWysłany: Sob 14:15, 05 Sty 2008    Temat postu:

Zniszczony most kolejowy w Paruszowcu wreszcie doczekał się remontu

Nad ulicą Mikołowską w dzielnicy Paruszowiec za pół roku pojawi się nowoczesny i elegancki wiadukt kolejowy. Gdy wszystko będzie gotowe, podróż pociągiem z Rybnika do Katowic będzie trwała 40 minut, a nie jak do tej pory półtora godziny.

[link widoczny dla zalogowanych]
Przebudowa wiaduktu potrwa przez najbliższe pół roku.

Polskie Koleje Państwowe prowadzą gruntowną przebudowę starego mostu, bo stanowił zagrożenie dla przechodzących w pobliżu mieszkańców i przejeżdżających samochodów.

Mimo że ruch pociągów został tam już ograniczony do jednego toru, pojawiła się groźba, że skorodowana konstrukcja może się zawalić.

- Trasa kolejowa między Rybnikiem a Katowicami jest w tym miejscu dwutorowa. Niestety, prawie dwa lata temu byliśmy zmuszeni zamknąć jeden z torów. Pociągi jeżdżą wiec tylko po jednej linii i to z niewielką prędkością - mówi Włodzimierz Leski, rzecznik PKP w Katowicach.

Praca na wiadukcie wre. Jedna z metalowych konstrukcji, po której biegł nieczynny tor, już została rozebrana. Za kilka miesięcy zastąpią ją przęsła w zupełnie innym kształcie. Zbudowany zostanie efektowny łuk.

- Remont potrwa niestety dość długo, bo robotnicy muszą zbudować całą konstrukcję od podstaw - mówi Włodzimierz Leski.

Po zbudowaniu nowych przyczółków, konstrukcja mostu w częściach zostanie przywieziona do Rybnika.

Podczas montowania wiaduktu trzeba będzie zamknąć przebiegającą pod nim drogę - mówi Leski. - Zamknięcie całkowite planowane jest dwukrotnie w drugim kwartale przyszłego roku, na okres około trzech tygodni. Spowoduje to na pewno utrudnienia w ruchu. Przy zamknięciu częściowym ulicy, pod obiektem będzie się odbywał ruch wahadłowy z wykorzystaniem sygnalizacji świetlnej - mówi Krzysztof Jaroch, rzecznik rybnickiego urzędu miasta.

Po wykonaniu inwestycji nie tylko pociągi osobowe będą szybko dojeżdżać do Katowic. Przebudowa wiaduktu znacznie poprawi też ruch pociągów towarowych, bo niestety przy dotychczasowym stanie technicznym nie mogły po nim jeździć składy z dwiema lokomotywami - dodaje Leski.

Remont wiaduktu to nie jedyna inwestycja, jaką obecnie prowadzi w regionie PKP.

Trwa także remont kapitalny linii kolejowej na odcinku Rybnik-Sumina. Po zakończeniu tego remontu podróżnych czeka prawdziwa rewolucja, bo PKP zapowiada, że pociągi będą tam jeździły z prędkością ponad 100 km na godzinę, czyli trzy razy szybciej niż obecnie.

Dwa lata temu most w rybnickiej dzielnicy Paruszowiec przeszedł już kosmetyczny remont. Został odmalowany i wzmocniony. Wszystko z powodu ciężarówki, która utknęła pod nim i naruszyła jego konstrukcje.

Miasto zdecydowało wtedy, by ulicę Mikołowską obniżyć o kilkadziesiąt centymetrów. Miało to raz na zawsze rozwiązać problem ciężarówek, które co rusz klinowały się pod torami. Przeprowadzony wtedy remont pochłonął ponad 2,5 miliona złotych.

To nie pierwszy remont

Pierwszy remont trasy kolejowej Rybnik-Katowice rozpoczął się na przełomie 2006 i 2007 roku. Na 12-kilometrowym odcinku z Leszczyn do Orzesza pociągi nie kursowały przez kilka miesięcy.

Pasażerowie jadący z Rybnika musieli wysiadać na stacji w Leszczynach i przesiadać się do podstawionych autobusów, które wiozły ich na stację kolejową w Orzeszu.

Tam podróżni ponownie zmieniali środek transportu i przesiadali się do pociągu, który jechał już prosto do Katowic. Taka sytuacja spowodowała, że podróż zamiast godziny, wydłużała się nawet do 2,5 godziny.

Remont torów na tym odcinku ostatecznie zakończył się pod koniec kwietnia zeszłego roku. Jednak już kilka miesięcy później pasażerów tej linii znowu musieli uzbroić się w cierpliwość.

Pracownicy PKP przystąpili do remontu torów na odcinku od stacji Orzesze do Łaziska Brada. Pociągi musiały więc jeździć objazdem, przez Tychy.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 21:22, 05 Sty 2008    Temat postu:

ztz rybnik napisał:
Zniszczony most kolejowy w Paruszowcu wreszcie doczekał się remontu

Dziś tam byłem i widziałem, że prace idą do przodu. Oby tak dalej Smile

ztz rybnik napisał:
Nad ulicą Mikołowską w dzielnicy Paruszowiec za pół roku pojawi się nowoczesny i elegancki wiadukt kolejowy. Gdy wszystko będzie gotowe, podróż pociągiem z Rybnika do Katowic będzie trwała 40 minut, a nie jak do tej pory półtora godziny.


Półtorej godziny podróż na tej trasie trwała kilkanaście miesięcy temu. Chyba nikt by nie uwierzył, że przez jeden wiadukt podróż skróci się o 50 minut Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
ziupo




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 21:53, 05 Sty 2008    Temat postu:

A co z dworcem w Paruszowcu?
Jest już jakaś ostateczna decyzja w sprawie tego odwoływania sie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Nie 13:58, 06 Sty 2008    Temat postu:

Tor na jaśkowickiej stacji nie jest ukończony główka szyny jest na równi z peronem, brak oczyszczonej podsypki, pełno gliny między podkładami szkoda gadać... A peron to swoją drogą jest tragiczny nie dość że wąski to krzywy i płytki popękane, lepiej by było jakby peron podwyższyli i ułożyli nowe płytki. Niestety mam teraz problem wsiąść do pociągu EZT ale teraz EZT puszczają na peron pierwszy a Bohuny na peron 2 i też trzeba nogę dźwignąć Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
arczix
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie 14:47, 06 Sty 2008    Temat postu:

O tym peronie na stacji w Orzeszu było nawet mówione w telewizji. Na krótkim reportarzu byli pokazani ludzie jak z trudem jeden drugiemu pomaga żeby wejśc do kibla Razz peron wysokości zapałki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 14:54, 06 Sty 2008    Temat postu:

arczix napisał:
O tym peronie na stacji w Orzeszu było nawet mówione w telewizji. Na krótkim reportarzu byli pokazani ludzie jak z trudem jeden drugiemu pomaga żeby wejśc do kibla Razz peron wysokości zapałki Very Happy


Właśnie, o tym pisałem w moim poprzednim poście Wink Był ostatnio reportaż w TVP3 w "Aktualnościach".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie 16:17, 06 Sty 2008    Temat postu:

arczix napisał:
O tym peronie na stacji w Orzeszu było nawet mówione w telewizji. Na krótkim reportarzu byli pokazani ludzie jak z trudem jeden drugiemu pomaga żeby wejśc do kibla Razz peron wysokości zapałki Very Happy

Takich peronów jest w polsce cała masa. W większości niziutkie perony są na liniach niezelektryfikowanych, ludzie się już tam przyzwyczaili że trzeba się namęczyć wsiadając do Bonanzy, Bipy czy też szynobusu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
mieszko966
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 709
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 23:45, 06 Sty 2008    Temat postu:

semaforek napisał:
Takich peronów jest w polsce cała masa. W większości niziutkie perony są na liniach niezelektryfikowanych, ludzie się już tam przyzwyczaili że trzeba się namęczyć wsiadając do Bonanzy, Bipy czy też szynobusu.


Pół biedy, jak człowiek wsiada bez bagażu. Pamiętam jaki był sport, żeby w Paczkowie wsiąść do bonanzy z rowerem. Nie dość, że wejście wąskie, bo z rurą pośrodku, to jeszcze bardzo wysoko. Musiałem rower nad głowę podnieść. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Sob 13:12, 19 Sty 2008    Temat postu:

Jaśkowicki peron doczeka się remontu!!! Ostatnio dowiedziałem się że jest już decyzja że peron 2 będzie podwyższany i remontowany tylko nie wiadomo kiedy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 15:59, 19 Sty 2008    Temat postu:

Zmiany w kursowaniu poc. na szlaku Katowice - Leszczyny - Rybnik
W związku z pracami torowymi w dniach 22 I - 01 II 2008r. zmienia się rozkład jazdy pociągów pasażerskich.

Tabela zmian dostępna: [link widoczny dla zalogowanych]

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie 0:01, 20 Sty 2008    Temat postu:

Andrev napisał:
Tabela zmian dostępna: [link widoczny dla zalogowanych]

może ktoś mi wyjaśni po co komu skomunikowanie pociągu Katowice-Racibórz z Racibórz-Katowice ?? No bo tak pisze w tych zmianach, chociaż ja podejżewam że ktoś sie pomylił i tak naprawdę chodzi o obieg, że kibel przechodzi z pociagu 805 na 810.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 10:39, 23 Sty 2008    Temat postu:

Przeciąganie dieslami jest zaplanowane na 28 II - 1 III.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Śro 21:48, 23 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle

PostWysłany: Czw 8:38, 24 Sty 2008    Temat postu:

Skokiem do wagonu

Pasażerowie, którzy wsiadają i wysiadają z pociągu na stacji w Orzeszu Jaśkowicach, muszą się teraz nagimnastykować, by nie ulec wypadkowi. Powodem jest odległość dzieląca peron na torze nr 1 od pierwszego stopnia wagonu, która wynosi aż... 60 cm.
Ludzie nie kryją zdenerwowania. – Po remoncie miało być lepiej i wygodniej. Jest, jak jest. Młodzi mają problemy, a co mówić o starszych? – pytają i radzą sobie, jak mogą. Przy wsiadaniu zawsze znajdzie się ktoś, kto pomoże dostać się na pierwszy stopień. Potem ten, który stoi na peronie, musi zaprzeć się i wepchnąć daną osobę do pociągu. Gorzej jest z wysiadaniem. Kilka tygodni temu o mało nie doszło do tragedii. Kobieta z Jaśkowic wracała do domu. Zapadł już zmrok, więc przy wysiadaniu nie zauważyła różnicy poziomów i wypadła z wagonu. – Ja wyleciałam na peron, a torebka pod pociąg. Dobrze, że nie odwrotnie – opowiada. Władze Orzesza bezradnie rozkładają ręce. – Teren jest własnością PKP, więc nie możemy tam nic robić, a jedynie słać pisma i naciskać – mówi wiceburmistrz Andrzej Bujok. Jak dodaje, jeszcze w czasie remontu samorząd spotykał się z przedstawicielami kolei. – Wskazywaliśmy na stan jej obiektów, bo praktycznie wszystkie elementy infrastruktury są w tragicznym stanie, a niektóre zagrażają bezpieczeństwu. Zawsze słyszeliśmy, że nie ma pieniędzy i nie wiadomo, kiedy będą – mówi wiceburmistrz. Jak dodaje, w lutym sprawą znowu zajmie się miejska komisja ładu. Jacek Karniewski, rzecznik Polskich Linii Kolejowych w Katowicach, przyznaje, że po remoncie na niektórych stacjach doszło do obniżenia peronów. Jaśkowice nie są niestety wyjątkiem.

[link widoczny dla zalogowanych]
Wsiadając do pociągu w Jaśkowicach, trzeba się nieźle nagimnastykować

– Przeanalizowaliśmy jednak temat i umieściliśmy dokonanie poprawek w wykazie tegorocznych prac – mówi rzecznik, ale na razie nie wie, kiedy ruszą roboty. Podobna sytuacja ma miejsce w Leszczynach. – Jako tako jest tylko wtedy, kiedy przyjedzie pociąg z obniżonymi schodami, ale to zdarza się bardzo rzadko, więc naprawdę jest problem. Ja często przyjeżdżam z synkiem do mojej mamy. Najpierw wysiadam, a potem muszę prosić kogoś o podanie mi dziecka. Sama nie mam odwagi ściągać go z wysokości – mówi Ewelina Rożko. – Ja to się złapię poręczy i wskoczę na stopień. Ale widzę, jak się męczą starsze osoby – mówi Jacek Sobik, który dojeżdża na uczelnię w Katowicach.
Wiceburmistrz Grzegorz Wolnik mówi to samo, co samorządowcy z Orzesza. – Po ostatnich rozmowach z PKP dowiedzieliśmy się, że podniesienie peronu to inwestycja zdecydowanie za duża w porównaniu do ruchu na stacji Leszczyny – dodaje. Po naszym telefonie rzecznik Karniewski podał, że znaleziono chwilowe rozwiązanie w Jaśkowicach. Przedstawił je w oficjalnym komunikacie, w którym czytamy m.in., że naczelnik sekcji eksploatacji Orzesze wydał polecenie, aby dyżurni ruchu przyjmowali pociągi pasażerskie na tor nr 2, gdzie krawędź jest położona wyżej. Wjazdy na tor nr 1 mogą odbywać się tylko w szczególnych przypadkach (np. zamknięcie toru nr 2), a rozkład jazdy nie przewiduje planowych krzyżowań pociągów pasażerskich w Jaśkowicach.


W szczególnych przypadkach, gdy konieczne jest krzyżowania pociągów na stacji, dyżurni ruchu zobowiązani zostali do przyjmowania w pierwszej kolejności na tor nr 1 pociągów o taborze ze stopniami położonymi bliżej główki szyny (wagony bezprzedziałowe). – Natomiast elektryczne zespoły trakcyjne, których wysokość stopni od główki szyny jest wyższa, powinny być przyjmowane na tor 2 – poinformował naszą redakcję Jacek Karniewski.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 19:29, 30 Sty 2008    Temat postu:

Przeciąganie już się odbywa Embarassed , bardzo prawdopodobne że skończy się ono 1 lutego. Dowód - foto dostarczy kol. Tom

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 20:02, 30 Sty 2008    Temat postu:

EP07-135 napisał:
Przeciąganie już się odbywa Embarassed , bardzo prawdopodobne że skończy się ono 1 lutego.


Z tego co wyczytałem tak się stanie.

EP07-135 napisał:
Dowód - foto dostarczy kol. Tom


Foto jest do bani, w objęciu wiaty przeszkadzały samochody, składu niemalże nie widać, do tego przepalone... No cóż, w piątek może będzie lepiej Razz

SM42 - 1026 zaraz odczepi się od składu pociągu rel. Katowice - Chałupki.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tom dnia Śro 20:04, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 20:52, 30 Sty 2008    Temat postu:

EP07-135 napisał:
Przeciąganie już się odbywa Embarassed , bardzo prawdopodobne że skończy się ono 1 lutego. Dowód - foto dostarczy kol. Tom


No to pięknie, a myslałem że jakieś foty popełnie. No trudno się mówi, ja jutro nie dam rady wypaść na szlak (szkoła itp), ale licze na ekipę, która do szlaku ma mniej kilometrów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 8 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island