Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
[PKM Jastrzębie] Tabor - wątek ogólny.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKM Jastrzębie, Vbus Żory i Kłosok Żory
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 23:16, 07 Lip 2007    Temat postu:

Ja też widziałem 286 na zajezdni ...była to zajezdnia Kłosoka i Vbus'a w Wodzisławiu. Stał tam razem z drugim Jelczydłem, mają już zaklejone numery taborowe i logo PKM'u.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dominiqus
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z perły polskich uzdrowisk

PostWysłany: Czw 14:15, 23 Sie 2007    Temat postu:

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej jest jednym z trzech przewoźników świadczących usługi na rzecz MZK. Dysponuje 72 jednostkami od 7,5 metrowych minibusów, poprzez autobusy 10 metrowe po wozy 12 metrowe, które stanowią trzon taboru. Posiada również cztery autobusy wysokopojemne (przegubowe), jednak te wykorzystywane są
sporadycznie. - Ponad 30 proc. taboru to autobusy niskopodłogowe. Prawie połowa autobusów posiada
silniki spełniające najsurowsze normy ekologiczne Euro 2 i Euro 3, a kilka ostatnio zakupionych odpowiada wymaganiom normy czystości spalin Euro 4. W obecnej chwili możliwości finansowe firmy pozwalają
na wymianę na nowe dwóch autobusów rocznie – wyliczył Grzegorz Juraszczyk, prezes PKM. Dwa lata temu Przedsiębiorstwo zakupiło z Berlina 10 autobusów 8-letnich. Zdaniem prezesa, mają one bardzo dużo plusów: były dobrze utrzymane, sprawne techniczne i bez usterek, ale mają też wady. - Jednym z minusów jest to, że są niesamowicie naszpikowane elektroniką. Ta elektronika w pierwszym roku bardzo nam przeszkadzała, jednak teraz dajemy już sobie radę. Drugi minus, to taki, że więcej palą. W Berlinie ważne było, żeby autobusy miały odpowiednie przyspieszenie, duży zapas mocy, natomiast dla nas istotniejsze jest, aby były oszczędne i tanie w eksploatacji. Oprócz tych dwóch minusów, mogę stwierdzić, że jest to udany zakup – podkreślił prezes Juraszczyk.
Na 72 jednostki cztery autobusy mają sprawną klimatyzację. - Trzeba wiedzieć, że nie kupujemy nowych autobusów z klimatyzacją, bo te są dla nas za drogie. Pojazdy zakupione z Berlina posiadały urządzenia klimatyzacyjne, które udało się uruchomić w czterech autobusach i prawdopodobnie będzie to możliwe jeszcze w dwóch. Zmieniliśmy jednak konstrukcyjnie autobusy i w tym roku wszystkie, w których nie ma klimatyzacji, posiadają odsuwane okna – wyjaśnił prezes. MZK zleca Przedsiębiorstwu ponad 90% zadań komunikacyjnych wykonywanych na terenie gminy Jastrzębie Zdrój, co stanowi około 235 tys. Km miesięcznie i 2 mln 820 tys. km w ciągu roku. Odpowiadając na pytania radnych, dotyczące zagrożeń, jakie stoją przed PKM-em, prezes wskazał głównie na niebezpieczeństwa wynikające ze wzrostu cen i płac. - Z MZK mamy podpisaną 5-letnią umowę, która gwarantuje nam stałe ceny waloryzowane tylko o wskaźnik inflacji, a jak wiemy, nie wszystkie ceny w ciągu roku zmieniają się wyłącznie według tego wskaźnika. Ostatnie wzrosty cen paliwa, ogumienia i produktów ropopochodnych spowodowały, że kondycja finansowa firmy podupadła. Poza tym, występujące w kraju ruchy płacowe przenoszą się także na nasz teren. 60
proc. kosztów Przedsiębiorstwa to właśnie koszty płac – tłumaczył Juraszczyk. Obecnie PKM zatrudnia 230 pracowników, z czego 140 to kierowcy autobusów. Prezes podkreślił, że jak dotąd rynku Jastrzębia i okolic nie dotknęła „plaga” odpływu pracowników. Z problemem takim borykają się natomiast m.in. Gliwice i Katowice, gdzie są ogromne trudności z zatrudnianiem kierowców. Na przykładzie pierwszego z miast można powiedzieć, że odpływ ludzi do firm budujących autostrady jest minimalny, większym problemem są wyjazdy do Anglii i Irlandii. - Nasi ludzie również odchodzą, jednak na ich miejsce są chętni do pracy – zapewnił Grzegorz Juraszczyk. Benedykt Lanuszny, członek zarządu MZK, mówiąc o problemach wskazał na spadek ilości przewożonych osób w okresie wakacyjnym. - Sytuacja taka wynika przede wszystkim z faktu, że 70 proc. pasażerów to młodzież szkolna. Trudności przysparzają nam też roboty drogowe. W sezonie letnim jest sporo objazdów, a to kosztuje. Właściwie na bieżąco ustalamy jak autobusy mają kursować – tłumaczył Benedykt Lanuszny. Pytany o możliwość zmiany trasy linii 123 podkreślił, że w czasie, kiedy na drogach prowadzone są prace remontowe jakiekolwiek zmiany przebiegu linii nie mają sensu. Poinformował też o taryfach, jakie od 1 sierpnia będą obowiązywały w sieci komunikacji miejskiej.


Źródło: Miesiecznik informacyjny miasta Jastrzębie Zdrój „Jastrząb”, Lipiec 2007.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 10:40, 25 Sie 2007    Temat postu:

Tak, berlinery dobrym zakupem.... Podam tylko kilka wad tych pojazdów:

1. Temperatura w lecie o dużo przewyższa tą na zewnątrz. Nawet montowanie okien rozsuwnych tylko z przodu nie daje zaupełnie nic, szczególnie że większość miejsc siedzących znajduje się z tyłu autobusu. Jeżeli klimatyzacja nie jest jeszcze zdemontowana to i tak albo nie działa, albo kierowca jej nie włącza.

2. Okna od klimatyzacji parują i zalewają się wodą, przez co nic nie widać w środku, przy niektórych oknach. Oprócz tego w niektórych są wyryte strymi narzędziami różne napisy, co też nie poprawia widoczności

3. Głośność, autobusy te są bardzo głośne, szczególnie na zewnątrz, ale żeby nie było to w środku też można to dość mocno odczuć.

4. Siedzenia są niewygodne i niskie, przez co wbijają się do pleców pasażerów. Miejsca pomiędzy siedzeniami także jest niewiele, a z plecakiem, czy torbą siąść się po prostu nie da. Nie mówię już o wyprostowaniu nóg, jest to niemożliwe. Oprócz tego niektóre siedzenia dodatkowo sie wyginają, co jeszcze bardziej zmniejsza powierzchnię na nogi.

To tyle jeśli chodzi o wady i jeżeli nazywają to dobrym zakupem to ja gratuluję pomysłowości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amalio
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/6

PostWysłany: Sob 15:15, 25 Sie 2007    Temat postu:

1. Przeciez piszte, ze w czterech dziala
2. Klimatyzacja nie ma nic do tego - po prostu sa nieszczelne
3. Nieprzesadzaj. nie sa takie glosne. Dla porownania wez sobie NL222 i SL223
4. Fakt to moglo by byc lepsze

. Pozdrawiam i mykam juz Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konri
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Manhattan

PostWysłany: Sob 16:21, 25 Sie 2007    Temat postu:

Ale poprostu PKM jak kupuje wozy z klimą to niech już działa a nie że na 8 wozów z klimą tylko lub aż 4 działają ;s mija sie z celem Mad widać zakup niestety nieudany ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amalio
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/6

PostWysłany: Sob 19:01, 25 Sie 2007    Temat postu:

Konri 10 autobusow. A celem byl zakup malym kosztem dobrych autobusow, a nie klimatyzowanych autobusow.
Jedyne co mnie zdziwilo i zmartwilo to te wyliczenie ze sa w stanie kupic dwa autobusy w ciagu roku.

PS postanowilem wygospodarowac troche czasu i dzis posiedziec na forum Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 20:55, 25 Sie 2007    Temat postu:

Andrev napisał:
4. Siedzenia są niewygodne i niskie, przez co wbijają się do pleców pasażerów. Miejsca pomiędzy siedzeniami także jest niewiele, a z plecakiem, czy torbą siąść się po prostu nie da. Nie mówię już o wyprostowaniu nóg, jest to niemożliwe. Oprócz tego niektóre siedzenia dodatkowo sie wyginają, co jeszcze bardziej zmniejsza powierzchnię na nogi.

Nie no nie przesadzaj. Skoro te sa dla ciebie niewygodne to ciekawe co ty mówisz o siedzeniach w Kłosokowych busach-bagażówkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amalio
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/6

PostWysłany: Sob 20:59, 25 Sie 2007    Temat postu:

semaforek napisał:
Andrev napisał:
4. Siedzenia są niewygodne i niskie, przez co wbijają się do pleców pasażerów. Miejsca pomiędzy siedzeniami także jest niewiele, a z plecakiem, czy torbą siąść się po prostu nie da. Nie mówię już o wyprostowaniu nóg, jest to niemożliwe. Oprócz tego niektóre siedzenia dodatkowo sie wyginają, co jeszcze bardziej zmniejsza powierzchnię na nogi.

Nie no nie przesadzaj. Skoro te sa dla ciebie niewygodne to ciekawe co ty mówisz o siedzeniach w Kłosokowych busach-bagażówkach.

Sa super niewygodne - proste.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 21:54, 25 Sie 2007    Temat postu:

semaforek napisał:
Nie no nie przesadzaj. Skoro te sa dla ciebie niewygodne to ciekawe co ty mówisz o siedzeniach w Kłosokowych busach-bagażówkach.


Nie jeżdżę Kłosokowskimi bagażówkami, poza tym firma Kłosok raczej nie chwali się takimi zakupami pasażerom, ja wyraziłem swoje zdanie jako pasażera tych autobusów. To nie był udany zakup.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 16:46, 26 Sie 2007    Temat postu:

Andrev napisał:
(...)ja wyraziłem swoje zdanie jako pasażera tych autobusów. To nie był udany zakup.


Ja myślę, że nie masz racji. To, że mają drobne niedociągnięcia to nie znaczy, że są do kitu. Używane autobusy w całkiem dobrym stanie za nie tak wielkie przecież pieniądze to ma być zły zakup? Lepiej więc, żeby jeździły stare 120M?

A co powiesz o zakupach rybnickiego PKSu? Kupili przecież autobusy bez klimatyzacji i to jeszcze starsze. Nie wspomnę tu już o "zakupach" Kłosoka, bo przecież równie dobrze można iść na złomowisko, trochę pogrzebać, poskładać i wyjdzie mniej więcej to samo.

PS. A co do klimatyzacji to to, że kierowca jej nie włącza, to nie jest wina autobusu Wink

PS2. Ja jechałem nimi kilka razy w czasie upałów i klima zawsze była włączona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konri
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Manhattan

PostWysłany: Nie 21:33, 26 Sie 2007    Temat postu:

PPKS Rybnik zakupił takie a nie inne wozy ponieważ "ich" nie stać na lepsze, tyle mają pozaciąganych kredytów, może gdy spłacą i skasują już Ikarusy i te inne barachło typu karosa to wtedy być może polepszy się trochę tabor PPKS-u Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 13:04, 28 Sie 2007    Temat postu:

Andrev napisał:
Nie jeżdżę Kłosokowskimi bagażówkami, poza tym firma Kłosok raczej nie chwali się takimi zakupami pasażerom, ja wyraziłem swoje zdanie jako pasażera tych autobusów. To nie był udany zakup.


Niestety to co byś chciał to jest utopia. Nie ma autobusów idealnych. PKM kupił Berlinery w bardzo dobrym stanie, a niedziałanie klimy to jest niewielkim problemem biorąc pow uwage fakt że PKM pomyślał i zamontował otwieralne okna. Tak to jest jak się jeździ dobrymi i bardzo dobrymi wozami to na dobre mówi się że są złe. Jakbyś pojeździł trochę taborem chociażby Vbus'a to byś zobaczył co to znaczy nieudany zakup. Tutaj nikt nie pomyślał o tym że przy braku klimy potrzebne sa okna, tu też nikt nie zobaczył że autobusy w momencie zakupu widac że to złom. PKM Jest najlepszym przewoźnikiem w regionie, razem z Berlinerami które są o niebo lepsze od starych 120M, złomów Kłosoka, złomów Vusa i muzeum PKS'u.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 14:33, 28 Sie 2007    Temat postu:

semaforek napisał:
że PKM pomyślał i zamontował otwieralne okna.


Tak, tylko dopiero po ponad roku użytkowania. Poza tym coś co wydaje się dobre, może być jeszcze lepsze i nie trzeba wcale takich dużych nakładów finansowych.

Co do taboru Kłosoka na liniach w Wodzisławiu, to jest wina MZK, którego wymagania taborowe w stosunku do przewoźników są jak widać żadne, więc... PKM może i jest najlepszym przewoźnikiem w ROW, ale jak by się bardziej przyjrzeć to wcale nie jest tak kolorowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle

PostWysłany: Wto 14:59, 28 Sie 2007    Temat postu:

Andrev napisał:
PKM może i jest najlepszym przewoźnikiem w ROW, ale jak by się bardziej przyjrzeć to wcale nie jest tak kolorowo.

I jak narazie żaden przewoźnik w naszym regionie nie zdoła dorównać PKM-owi.

Nie spodziewaj się od PKM-u przetargu na 50 nowych autobusów niskopodłogowych 12- metrowych oraz 5 nowych niskich przegubów.
Na zakup nowego taboru w takiej ilości może sobie pozwolić tylko kilka nielicznych przewoźników z stolic województwa(Łódzi, Gdańska) czy stolicy państwa- Warszawy.
I jak wiadomo w/w miasta są kilka razy większe od Jastrzębia, Wodzisławia czy Rybnika Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 15:09, 28 Sie 2007    Temat postu:

Ja bym chciał przetargu na 5 nowych autobusów niskopodłogowych 12-metrowych oraz 2 nowych niskich przegubów, najlepiej w Transgórze albo PKsie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ztz rybnik
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 2022
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Boguszowice Osiedle

PostWysłany: Wto 15:15, 28 Sie 2007    Temat postu:

Tom napisał:
Ja bym chciał przetargu na 5 nowych autobusów niskopodłogowych 12-metrowych oraz 2 nowych niskich przegubów, najlepiej w Transgórze albo PKsie Wink

Niestety my rybniczanie możemy siebie tylko pomarzyć o nowych niskopodłogowych autobusach.
Transgór chyba się zafascynował 3-4 letnimi Citarami oraz 10 letnimi O405N a PPKS 10-14- letnimi MAN-ami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 16:14, 28 Sie 2007    Temat postu:

ztz rybnik napisał:
(...)Nie spodziewaj się od PKM-u przetargu na 50 nowych autobusów niskopodłogowych 12- metrowych oraz 5 nowych niskich przegubów.
Na zakup nowego taboru w takiej ilości może sobie pozwolić tylko kilka nielicznych przewoźników z stolic województwa(...)


Oczywiście że się nie spodziewam, natomiast wynik 2, czy 3 nowe fabrycznie autobusy rocznie jest bardzo dobrym wynikiem, czego nie kwestionuję, natomiast jeżeli już PKM inwestuje w autobusy używane to mógłby się trochę bardziej postarać, chociaż zakup brelinerów nie jest taki najgorszy.

A co do świetności PKM, mimo tego że tabor jest dość dobry to jednak największą wadą jest zarządzanie, a mianowicie Solarisy U10 na liniach wysokofrekwencyjnych, oraz Kapeny na liniach średniofrekwencyknych, akurat pod te właśnie Solarisy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amalio
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 1196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/6

PostWysłany: Wto 20:05, 28 Sie 2007    Temat postu:

Nie 2-3 fabrycznie nowe autobusy to nie jest dobry wyznik, bo za czas jakis zas beda zmuszeni kupic uzywki jak trafi sie "obfity" rocznik. Juz nie mowiac o tym ze wlasnie z powodu takiej kondygji mozemy tylko pomazyc o jakimkolwiek innym przebie niz Ikarus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konri
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik - Manhattan

PostWysłany: Śro 16:11, 29 Sie 2007    Temat postu:

ztz rybnik napisał:
Niestety my rybniczanie możemy siebie tylko pomarzyć o nowych niskopodłogowych autobusach.
Transgór chyba się zafascynował 3-4 letnimi Citarami oraz 10 letnimi O405N a PPKS 10-14- letnimi MAN-ami.


Hmm no fakt faktem, ale szykuje sie jakiś przetarg po skasowaniu pozostałości po WPK, także może nowe coś przyjdzie ale to sa nieoficjalne informacje, także wiecie. A PPKS zafascynował się takimi a nie lepszymi busami, ponieważ chyba nie ma na lepsze kasy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 19:19, 29 Sie 2007    Temat postu:

ztz rybnik napisał:
Niestety my rybniczanie możemy siebie tylko pomarzyć o nowych niskopodłogowych autobusach.
Transgór chyba się zafascynował 3-4 letnimi Citarami oraz 10 letnimi O405N a PPKS 10-14- letnimi MAN-ami.


Cóż, ja nie chcę tu nikogo gorszyć, ale też jestem zafascynowany tymi Citarami (no MANami z PKSu trochę mniej Wink ). Mają po 4 lata, ale są w bardzo dobrym stanie. Lepiej było kupić te Citara, niż jakieś nowsze, a gorsze. Mercedes to przecież marka. PKM też mógłby zainwestować w takie, no może trochę młodsze albo nawet nowe (ale raczej trzydrzwiowe, bo dwudrzwiowe za małe, a przeguby za drogie Smile ).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKM Jastrzębie, Vbus Żory i Kłosok Żory Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 19, 20, 21  Następny
Strona 11 z 21

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island